“Moram pitati muža”, čini se više ne vrijedi, kao ni strah od internet kupnji…
Istraživanja su pokazala, ono što već godinama znamo (a ponekad si i ne želimo priznati) – žene su ključne za kupnju i one obavljaju 75 posto kupnji.
Naime, interna istraživanja tvrtke Vivre koje je obuhvaćalo 3 milijuna narudžbi napravljenih u posljednjih 7 godina preko njihove web stranice, pokazuju da tek svaku četvrtu narudžbu napravi muškarac. “Moram pitat muža”, čini se više ne vrijedi, kao i strah od internet kupnji, plaćanja karticama te ona rečenica “moram to vidjet u živo”.
Polako ali sigurno svi se mijenjamo, a u Vivreu kažu da je profil njihovog tipičnog hrvatskog kupca: mlada, moderna, trendi, urbana žena, u dobi između 25 i 45 godina koja cijeni raznolikost ponude.
Čini li vam se to poznato? Uf, možda i previše.
– Dom je mjesto u kojem se svaka osoba treba osjećati ugodno i zadovoljno pa smo zato sretni što već pet godina hrvatskim kupcima svakodnevno isporučujemo ljepotu i udobnost, čineći to brzo i za njih jednostavno – izjavio je Iulian Veghes, potpredsjednik Odjela marketinga Vivrea, objasnivši kako Vivre posluje na ukupno 9 tržišta srednje i istočne Europe, koja uz Hrvatsku uključuju i Rumunjsku, Bugarsku, Mađarsku, Slovačku, Sloveniju, Češku, Poljsku i Grčku te kupcima svakodnevno nudi više od 150.000 različitih proizvoda od preko 5.000 različitih brendova.
Dnevno kaže, obrade prosječno 20.000 narudžbi, a Vivre je od svog pokretanja prije sedam godina uspješno dostavio više od 3 milijuna narudžbi kupaca.
Naručeni proizvodi su u tom razdoblju prevalili ukupno 2,1 milijardu kilometara što je jednako 5.500 puteva na Mjesec i natrag.
Btw ako bi i vi danas šopingirali, Vivre do kraja dana ima popust od 20 posto i besplatnu dostavu na sve narudžbe iznad 720 kuna. Evo linka, a kod je JEDANDAN20 i aktivan je danas do ponoći.