Kupaonica je utočište, oaza u domu u kojoj imamo malo mira i vremena za sebe. To nas je naučila ova, a posebice prošla godina. To su neki od zaključaka sa sajma ISH
Kupaonica odavno nije više mjesto u koje čovjek dođe, istušira se i ode. Polako i postepeno kupaonice postaju sve veće, luksuznije, ugodnije… i prestaju izgledati dosadno, uniformirano, sterilno.
Kupaonica prije 30 godina i danas, to kao da nije ista prostorija, a stvar postaje sve dramatičnija u posljednje vrijeme kada zbog raznih oblika lockdowna sve više mijenjamo svoje navike i puno vremena provodimo kod kuće.
Kupaonica je mjesto gdje imamo malo mira i gdje smo sami sa sobom. Mjesto gdje se opuštamo, revitaliziramo, čistimo tijelo i um. To su mala kućna skrovišta u kojima se možemo isključiti te pronaći mir za tijelo, um i dušu.
“Kada vam je teško, odite u kupaonicu i istuširajte se”. Taj savjet čula sam još prije par godina na trudničkom tečaju u Petrovoj bolnici u cilju da pomogne roditeljima, posebice mamama, tijekom teških prvih dana roditeljstva. No, zapravo savjet je univerzalan i često ga se sjetim. Tuširanje uistinu ima smirujući efekt i taj kvadrat ispod tuša često je središnje mjesto za pronalazak mira i snage…
A upravo to je i zaključak koji se mogao čuti na predavanjima na virtualnom sajmu ISH, kao i na virtualnoj platformi GroheX gdje su se ovih dana prezentirali noviteti i nove tendencije u svijetu kupaonica.
Prije no što vam pokažem neke od noviteta, valja reći da je Grohe baš zbog te nove tendencije o stvaranju SPA kupaonica najavio novi podbrend Grohe Spa.
Riječ je o kolekciji koja će se na tržištu pojaviti početkom rujna 2021. i koja će ponuditi nove ekskluzivne proizvode koje nude potpuno SPA iskustvo u vlastitom domu.
– Pažljivo odabrane boje, materijali i završna obrada zajedno s progresivnim dizajnom čine SPA kolekciju dopadljivim. A zahvaljujući svestranim mogućnostima prilagodbe, potrošačima možemo ponuditi potpunu slobodu dizajna, omogućujući im da svoje kupaonice, odnosno kućne wellnesse, prilagode osobnom ukusu. U kombinaciji s vrhunskom tehnologijom i kvalitetom izrađenom u Njemačkoj, GROHE SPA omogućuje korisnicima da u svakom detalju osjete našu strast prema vodi – objašnjava Patrick Speck, Leader LIXIL Global Designa.
Prva u nizu kolekcija iz linije GROHE SPA je redizajnirana linija Grohe Allure koja je prilagođena novom tisućljeću, ali i dalje zadržavajući svoju prepoznatljivu eleganciju i dizajn.
Evo upoznajte ju… (za otvaranje galerije, kliknite na sliku)
A sada evo i ostalih naših favorita sa sajma ISH koji pokazuju nove trendove za sezonu 2021./22.
A evo i linka na Gessijev virtualni showroom s vrlo zabavnim sadržajima. Evo linka i ugodnu zabavu.