Sajmovi su mjesta gdje se prikazuju noviteti, prezentiraju inovacije, pokazuju trendovi, sklapaju poslovi. Hoće li ih i iduće godine biti? Grohe je već otkazao sudjelovanje na idućem ISH, najvećem bijenalnom sajmu kupaonica na svijetu
Stiže mi na mail ovo priopćenje: “Nakon internih konzulatacija GROHE je donio odluku da otkazuje sudjelovanje slijedeće godine na sajmu ISH 2021. Tri su glavna razloga za ovu tešku odluku: kao globalni brend i dio LIXIL-a, najvažnije su korporativne vrijednosti: poštovanje i učiniti pravu stvar. Nastavno na mjere i napore tijekom pandemije da bi zaštitili zaposlenike, poslovne partnere i kupce strogim higijenskim i sigurnosnim mjerama, zaštita i zdravlje ostaju prvi prioritet za GROHE: za zaposlenike, kupce i sve uključene u ISH.
Nadalje, zbog nestabilne situacije vezano za COVID-19 u Njemačkoj, a posebice u ostatku Europe, velika događanja su nepredvidljiv i neprihvatljiv rizik. Za koncept higijenske zaštite predložen od strane ISH-a smatramo da nije prihvatljiv i dostatan za nas.
“Sa velikim žaljenjem moramo otkazati naše sudjelovanje na trgovačkom sajmu ISH 2021 zakazanom za ožujak 2021. Naši kupci i poslovni partneri očekuju od nas jedinstveno iskustvo sa fantastičnim inovacijama te osobni kontakt sa nama i podršku tijekom sajma. Smatramo da u danim okolnostima nije moguće to ostvariti na način uobičajen za taj tip sajma.” kaže Jonas Brennwald, CEO LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG.
“Žalimo što nije bilo sluha i volje da se ISH odgodi”, dodaje Thomas Fuhr, COO Fittings LIXIL International i Co-CEO Grohe AG. “Jedna od naših korporativnih vrijednosti je i činiti
pravu stvar. Uvjereni smo da u ovoj situaciji naše otkazivanje sudjelovanja je jedina ispravna stvar koja osigurava zdravlje i sigurnost sviju.”
Slijedom ove odluke, GROHE će također razmotriti sudjelovanje na ostalim trgovačkim
sajmovima u EMENA regiji. Daljnje informacije će biti objavljene regionalno.” – kraj priopćenja.
I stvar je jasna. Kada veliki tako odluče, vrlo vjerojatno će ih slijediti i manji. Kakva je budućnost sajmova? Zar će i iduće 2021. godine biti sve otkazano?
Iz Pariza nam stiže zanimljiv odgovor.
Naime, Maison et Objet, jedan od najvećih sajmova za opremanje interijera i dekoracija za dom, ponudio je alternativu. Sve seli online!
Naime, od 4. do 18. Rujna M&O će održati svoj prvi poseban digitalni sajam i zakoračati u nešto novo, zanimljivo i inovativno. Umjesto šetnje po showroomima i gledanja uživo inspirativnih predavanja i evenata, sva događanja će se zbivati online.
Na digitalnom M&O-u ćete moći slušati zanimljiva predavanja, okrugle stolove, predstavljanje noviteta, šetnje po showroomima… – iz sigurnosti svog doma.
Iskreno, jedva čekam vidjeti kako će to organizirati, a za sada vam dajem link s kojim ćete lakše pratiti nove informacije o M&O Digital fairu.