Vizualni identitet izradili su Bruketa&Žinić&Grey, dok je tipografiju osmislio svjetski priznati stručnjak za izradu tipografije Marko Hrastovec
Podravka je predstavila svoj novi vizualni identitet i, po prvi puta, odvojila je korporativni logotip Grupe Podravka od proizvodnog logotipa brenda Podravka.
Kako bi dodatno osnažila svoje prisustvo na globalnom tržištu gdje svoje proizvode prodaje na 60 tržišta te osigurala i podržala ostvarivanje strateških ciljeva, Podravka je redizajnirala svoj vizualni identitet i to poštujući svoju tradiciju, prepoznatljivost, emocije…
– Novi vizualni identitet temelji se na reviziji dosadašnjeg logotipa i otvaranju prostora za nove poslovne iskorake kompanije. Novo rješenje prepoznatljiv znak srca „oslobađa“ fiksirane središnje pozicije na kompliciranoj podlozi te ono postaje samostalni element s mogućnostima raznolikih primjena pri čemu je samo srce diskretno korigirano. U pojedinim primjenama logotip je sada pojednostavljen i čini moderniju, čišću podlogu. Novo rješenje je fleksibilnije i pogodnije za različite primjene, posebice u komunikaciji. Promjena se možda i najviše vidi u nazivu tvrtke koji više nije pisan velikim slovima te je razvijena nova tipografija, Podravka sans, koja je također spoj modernog pisma i bogate te senzualne forme – komentirao je Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Novi korporativni vizualni identitet Grupe Podravka uvodi se u primjenu odmah dok će se prvi proizvodi s novim proizvodnim logotipom na policama pojaviti u drugom kvartalu 2024. godine.