Tu je link na pdf novog broja Kreativnog doma by Lesnina. Evo gdje i kako smo ga stvarali
Izašao je. Baš sam ponosna. Ovo mi je najbolji do sada. Znam, skoro svaki put to kažem, ali zaista imam osjećaj da je magazin Kreativni dom svakim brojem sve bolji i da uvijek nekako sami sebi povisimo ljestvicu.
No, krenimo iz početka. Jedan od omiljenih projekata na kojem već godinama radim s timom iz Lesnine i Nišnih medijskih sadržaja je magazin Kreativni dom. Riječ je o magazinu za interijere i opremanje doma kojeg možete besplatno preuzeti u svim Lesnina centrima diljem Hrvatske.
Uvijek je gušt surađivati s timom divnih ljudi, smišljati teme, pisati, uređivati magazin, ali ipak najposebniji trenutak u procesu mi je stiliziranje editorijala. To mi je poseban gušt. Ispričat ću vam gdje smo snimali, što smo sve radili, kako nam je bilo na snimanju…
Btw, to je ona kuća iz nove Lesninine reklame Vinka Brešana s Goranom Navojcem i Katarinom Baban.
Kako to obično izgleda?
Prvi korak je da nađemo jednu lijepu kuću i odaberemo Lesninin namještaj s kojim ćemo u potpunosti namjestiti kuću – od interijera do eksterijera. Najčešće biramo vilu s bazenom i lijepim vrtom, a odluka najčešće padne na Istru. Logistički nam je to najlakše posložiti jer Istra ima najveći broj luksuznih kuća s bazenom, a i Lesnina u blizini ima dva centra – u Puli i Rijeci, pa nam je ondje sve lakše organizirati.
Ovog puta odabrali smo vilu u okolici Umaga. Savršenu. S ogromnom okućnicom, wellnessom s turskom i finskom saunom, sobom za masažu, biljarem, playroom s Play Stationima i masažnim foteljama, vinskim podrumom…
Nažalost, nema vremena za zezanciju.
Ulazimo na imanje. Ovakav feeling ulaska s dugačkim drvoredom imala sam prvi put kada sam prije 15-ak godina došla u stanciju Meneghetti dok je još uvijek bila obiteljska kuća. Doslovno i ovdje u stanciji Katarina di Maladel moraš se voziti do ulaza u kuću. Već mi se sviđa.
A u kući – spektakl. Puno je sve ljepše i luksuznije nego na slikama, a to zapravo za nas znači više posla jer je luksuzniji namještaj često teži i masivniji.
Doslovno sve što je u kući moramo maknuti i premjestiti, odabrati kadrove gdje ćemo snimati editorijal i baciti se u fazu broj dva.
Faza dva znači dolazak Lesnininih kamiona s garniturama za sjedenje, foteljama, stolovima, stolicama, milijun kutija s dekoracijama, posteljinom, posuđem, stvarima za kupaonicu…
Mislim da smo ovaj put imali rekord – 10 vrtnih garnitura, 4 garniture za sjedenje, 10 fotelja, 20 stolića… Bolje ne brojati.
Ali ono što je super je energija na snimanju. Svi si pomažemo, nosi se, montira, slaže, razmiče, stavljaju se dekoracije, kuha se hrana, stilizira, traže se najljepši kadrovi, fotografira, radi video… i onda sve nazad slaže u kutije, a potom vraća namještaj na mjesto.
U jednom trenutku na snimanje je došla i televizijska ekipa, tako da je stvarno bilo zanimljivo i dinamično.
4 dana kreative, smijeha i nekoliko tisuća fotografija.
Ovaj put glavne teme broja su uređenje u marine looku, mediteranski stil u interijeru i eksterijeru te off white boja koja je ovosezonski hit.
Kako urediti apartmane, opremiti outdoor kuhinje, kakve kuhinje su trenutno “in”, kako pripremiti fotogenične ljetne zalogajčiće, odabrati zanimljiv mix&match za spavaće sobe… sve to i puno shopping prijedloga za dječje sobe, radne kutke, vrtove i terase možete saznati u novom broju Kreativnog doma.
Da ne duljim, uživajte u magazinu – mi jesmo, dok smo ga stvarali. Evo linka i pdf-a magazina Kreativni dom i još par slika sa snimanja…