Slegli su se dojmovi. Ovogodišnji Milano je iza nas. Potpuno drugačiji, mirniji, manji, tiši… s fokusom na ono bitno – dizajn, održivost, finoću izrade…
Volim talijanske brendove. U modi, hrani, automobilima, dizajnu… Posebice u dizajnu. Bez obzira što se svijet globalizira i što se sve češće zaljubljujemo u estetiku drugih zemalja, koje međusobno postaju sve sličnije, ipak je Italija u mom srcu predvodnik trendova.
A upravo je to i pokazao ovogodišnji Milano – koji je s velikom dominacijom talijanskih nacionalnih brendova dokazao da su Talijani i dalje predvodnici dizajna s jasnim fokusom na ono bitno – estetika, održivost i finoća izrade.
Naime, slegli su se dojmovi s ovogodišnjeg Milana. Bio je neobično manji, mirniji, prijateljskiji nego inače, s manjim brojem izlagača i posjetitelja, ali mnogi će reći i kvalitetniji, fokusiraniji. Većina izlagača dolazila je iz Italije i okolice, a popratna događanja, izložbe, koncerti i partiji nisu odvlačili pažnju od onog što je uistinu bitno. A što je bitno?
Inovativnost, održivost, pomicanje dosadašnjih granica… dizajn.
Vodeći talijanski brendovi pokazali su novitete i svoje bestsellere u poboljšanim ekološkijim verzijama. Naime, velika tema današnjica je održivija upotreba prirodnih resursa te recikliranje i primjena “otpada” u nekom potpuno novom kontekstu.
PET ambalaža tako postaje izvrstan materijal za izdržljive outdoor jastuke i tapecirunge, a elektronički otpad od starih monitora i ekrana, melje se u “lavu” od koje se izrađuju plohe stolova i coffe tableova.
Vrlo popularan materijal je ponovno aluminij, i to zbog njegove mogućnosti recikliranja i ponovne upotrebe. Veliki proizvodači ističu da se pri proizvoidnji koriste certificirani materijali iz obnovljivih izvora te puno manje ljepila, pjene, spajalica…
Postajemo li uistinu pametniji, održiviji, mudriji? Uistinu ne znam, ali ono što mi se sviđa je što je Milano pokazao da on, kao i moda u interijerima, može postati humanija. Želimo normalne ugodne, prijateljske interijere u kojima se čovjek osjeća dobrodošao, zar ne?
Veliki come back doživljava orah, trešnja, mahagonij te drva s crvenkastim i tamnijim pigmentom, a prije nego što vam pokažem novitete mojih omiljenih talijanskih brendova, pokazat ću vam boju koja se na velika vrata vraća u interijere – bordoljubičasta.
Općenito, ljubičastoj boji u svim njezinim tonovima stručnjaci iz Pantonea predviđaju veliki uzlet u 2022. i 2023. godini.
I za kraj – bonus. Pokazujem vam dva najnovija editorijala talijanskih brendova Calligaris i Connubia. Oba slave život. Normalan, običan, divan, tipično talijanski opušten…
Uživajte u divnim slikama. Btw novitete Calligarisa i Connubie možete već pronaći u Meblo Trade trgovinama diljem Hrvatske te na njihovom webshopu.
Connubia editorijal
CALLIGARIS EDITORIJAL