Metoda je okupila najtalentiranije i najnagrađivanije hrvatske produkt dizajnere i krenula u svijet. Ljudi, sretno u Parizu
Počeo je Maison et Objet u Parizu, jedan od najvažnijih europskih sajmova namještaja i detalja za dom. Naše oči uprte su u hrvatski brend Metoda koji je okupio najbolje hrvatske dizajnere svih generacija – mlade, srednju generaciju i veterane – od legendarnog profesora Mladena Orešića do Numena, Grupe, Simona Morasi Piperčića, dečkiju iz Regulara, Nevena i Sanje Kovačić. Evo o čemu se radi…
Domaći dizajn brend namještaja Metoda od 7. do 11. rujna u Parizu će premijerno predstaviti svoju kolekciju kroz dva različita lica istih proizvoda. Proizvodi će se naći u kontrastnim interijerima – drvenom i crnom – kako bi pokazali transformativni karakter proizvoda od masivnog drveta i metala koji se postiže s različitim površinskim obradama, od prirodnih tonova drveta do raznolike palete boja.
Osim po novim proizvodima, ovo izlaganje specifično je i po tome što je Metoda predstavila novu obradu metalnih površina. Uvođenjem bisernog tona metalnih površina namještaja, Metoda dovodi metal na novu razinu finoće kako bi se i metalni dio proizvoda uzdignuo na finoću površinske obrade hrasta.
– Interijerski koncept pariškog nastupa Metode prenosi taktilni doživljaj namještaja od punog drveta koji plemenito stari te u prostor unosi sklad i ugodu – objašnjavaju u Metodi.
Dizajn štanda nosi temu Racionalno & Iracionalno, a potpisuje ga studio Neisako (Neven i Sanja Kovačić). Kolekcija se sastoji od Metodinih stolova, stolica i komoda koje su dizajnirali iskusni domaći dizajneri: Grupa, Numen/ForUse, Simon Morasi Piperčić, Regular Company, Mladen Orešić te Neisako.
A odakle je Metoda?
Metoda je zapravo premium design brend požeškog Spin Valisa, tvrtke koja postoji već 70 godina i koja se prometnula u tehnološki naprednog proizvođača namještaja od hrasta i bukve, 100% energetski neovisnog. Donedavno usmjerenje na lohn poslove za strane brendove, Spin Valis je odlučio nadograditi i pokrenuti nešto uistinu posebno. Ulaganjem u ljudske vještine, kružnu ekonomiju i dizajn potaknuli su proces transformaracije svojeg nasljeđa u nove vrijednosti. Veliku ulogu i poticaj bilo je i sufinanciranje EU-a.
Naime, zahvaljujući EU projektu CEKOM SPIN (Centar za razvoj inovativnog namještaja iz drveta) ova slavonska tvrtka okrenula se prema kreiranju vlastitih inovativnih proizvoda u sinergiji s domaćim dizajnerima. Proizvodi su se razvili kroz niz radionica Cekom Spina putem kojih su dizajneri i drvni tehnolozi istraživali nove mogućnosti dizajna i proizvodnje namještaja od masivnog drveta. I tako je nastala Metoda.
Metoda se u prošloj i ovoj godini već uspješno predstavila na milanskom Tjednu dizajna u prostoru Superstudio Show u Zoni Tortona te na sajmu namještaja Imm Cologne (Njemačka), a nakon pariškog Maison&Objet prisustvovat će i na drugim uvaženim europskim sajmovima do kraja 2023. godine.
Metodu ćete u Hrvatskoj moći uskoro vidjeti na Zagreb Design Weeku koji se održava na Zagrebačkom velesajmu od 26. rujna do 10. listopada. Podsjetimo, Metoda je bila nagrađena posebnim priznanjem od strane Hrvatskog dizajnerskog društva, za vrijeme sudjelovanja na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22 u kategoriji Cjeloviti projekt/proizvod.
I za kraj, stavljamo vam veliku fotogaleriju s novom Metoda kolekcijom…