Njihova priča o individualnosti i različitosti osvojila je svijet, a glavni cilj im je da svaki dom postane mjesto sreće bez obzira na stil uređenja
Jedan je želio veliku policu za knjige, ali je u dućanu bilo dostupno samo dva modela. Drugi je jako želio Rietveldovu crveno-plavu stolicu, ali si je kao student nije mogao priuštiti. Obojica su otišla kod stolara i… ostalo je povijest. Povijest početka brenda Kare kojega su prije točno 40. godina pokrenuli Jürgen Reiter i Peter Schönhofen.
Njihova prvotna zamisao bila je raditi namještaj koji je drugačiji od drugih. Različit, smjeliji, individualniji… da svatko može pronaći neki komad namještaja o kojem je sanjao.
Od tada do danas osnovna ideja se nije puno mijenjala, a da su pogodili pravu formulu govori podatak da danas imaju 200 trgovina u 50 zemalja. Koja je tajna uspjeha Karea?
– KARE pruža kreativnost i individualnost te doista dopušta sve što je ugodno kada je u pitanju život. Glavna stvar je da svaki dom postane mjesto sreće, bilo da je ekscentrično, drsko, glamurozno ili posve jednostavno, važno je da je ugodno i jedinstveno – kažu u Kareu, objašnjavajući kako oni ne razmišljaju samo o dimenzijama i funkcijama, već o životnim stilovima i snovima.
– Misija nam je pomoći ljudima diljem svijeta da istaknu svoju individualnost i izgrade svoje sretno mjesto. U tome im pomažemo s asortimanom jedinstvenih, inspirativnih i radosnih proizvoda s kojima mogu istaknuti svoju individualnost i stvoriti stil koji žele – kažu u Kareu.
Volimo Kare i od srca mu želimo sretnih i idući 40. Ma ajmo odmah zaokružiti na 400.
A sada pogledajte kako se slavilo po Kare dućanima diljem svijeta. Btw u filmiću je i Kare Hrvatska i ekipa iz salona u zagrebačkom King Crossu.
I za kraj, bonus – intervju s vlasnicima i osnivačima Jürgenom Reiterom i Peterom Schönhofenom.