Šetnja Kaptol centrom do Boutique Cinema postala je uistinu puno veselija i zanimljivija. Evo što nam je Brigada pripremila ovaj mjesec…
Bravo Brigada. Nije lako stalno biti originalan i drugačiji, iz mjeseca u mjesec pronalaziti zanimljive autore i djela, organizirati izložbu, postav, event… Nije lako ni kada ti je to osnovni posao, a kamo li kada je to samo jedna od fun stvari koju radiš u slobodno vrijeme…
I zato još jedanput bravo Brigada. Iz mjeseca u mjesec u predvorju svog ureda u Kaptol centru organiziraju zanimljive besplatne izložbe te na taj način daju priliku brojnim dizajnerima, umjetnicima i brendovima za prezentiranjem svog rada, a istovremeno i “obrazuju” publiku da malo više konzumiraju umjetnost.
I što su ovaj mjesec pripremili?
Izložbu “SYNESTHESIA: The Art of Perception”. Riječ je o prezentaciji modnog brenda TSUKITO inspiriranog sinestezijom – kognitivnim neurološkim fenomenom limbičkog sustava. Naime, pri izradi dizajna primijenjen je audio-vizualni tip sinestezije, prilikom kojeg osjetilom sluha dolazi do vizualnog podražaja. Slušajući razne žanrove glazbe poput metala, klasične, pop, eksperimentalne glazbe i ostalih, stvarani su tekstilni uzorci koji su potom digitalno otisnuti na tkaninu. Tkanina s uzorkom korištena je kao medij za prikaz sinestezije u tekstilnom obliku.
Autorica kolekcije SYNESTHESIA, Tena Omerović, kreirala je 20 modela od kojih je 10 sašiveno i realizirano. Krojevi i oblici prate ženstvenu formu, ali su istovremeno koloristički i zabavni. Uski, strukturirani oblik haljine korišten je za naglašavanje ženstvenih linija i isticanje prirodnih oblina tijela, dok se lepršavim, puf oblikom haljine i predimenzioniranim rukavima nastojao zadržati dječji element koji je vrlo je važan dio dizajna jer prenosi poruku kako se sama sinestezija javlja u ranim fazama ljudskog života. Kroz cjelokupnu kolekciju prenosi se estetika jedinstvenosti, maštovitosti i autentičnosti.
– Moja je želja bila stvoriti nešto opipljivo iz nečeg kompletno apstraktnog, a da se pritom prenese emocija i autentičnost stvaranja. Izrazito mi je bitno kao umjetniku moći prenijeti tu emociju, jer smatram kako je ona iskra za stvaranje svojevrsne kreativne eksplozije te u konačnici zanimljivog dizajna. “SYNESTHESIA” je zapravo počela kao diplomski projekt, gdje sam kao svoj završni projekt željela napraviti nešto zaista kreativno, neuobičajeno te kompletno vjerodostojno. Potaknula me da razmišljam i o vlastitom brandu te je tako nastao TSUKITO, brand u kojem potičemo nesvakidašnjost i modnu neopterećenost namijenjenu svima – istaknula je Tena Omerović.
– Veseli nas da smo u svom izložbenom prostoru ponovno ugostili drugačije i jedinstveno kreativno stvaralaštvo. Izložbe poput Synesthesie potvrđuju kako je među nama mnogo kreativaca koji njeguju poseban umjetnički izričaj i nemaju prilike predstaviti se javnosti na konvencionalnim izložbama. Brigada showroom, prostor je za inovacije i dizajn te otvoren i dostupan svima – istaknuo je Damjan Geber, vlasnik i direktor Brigade.
Izložbu možete pogledati do 22. ožujka.