Volimo ovakve priče i ovakve proizvode. Kvalitetne, dugotrajne, bezvremenske…
Mislim da bih knjigu mogla napisati o ženama koje su tijekom porodiljnog odlučile da se neće vratiti u korporaciju, nego pokrenuti nešto svoje… O svima (nama) koje smo gurajući kolica na mobitelu pisale biznis planove, tijekom hranjenja smišljale teme i proizvode, u pauzama između (ne)spavanja smišljale vizualni identitet, izgled web stranice…
Nikad nismo bile hrabrije, uvjerenije u svoju ideju, a istovremeno ustrašenije.
Znamo da nikad manje nismo spavale, ali jednako tako da nikada nismo bile ni sretnije. I ponosnije. Na sve svoje i tuđe uspjehe. Male i velike korake.
Zašto ovo pričam? Zato što je i to priča mlade poduzetnice Mije Antunović koja je u jeku korone s jednim malim djetetom, a drugim na putu pokrenula brend Moel.
– Radila sam u Europskom parlamentu u Bruxellesu, jako puno putovala i radila vrlo stresan posao. Kad sam ostala trudna znala sam da to nije više posao koji mogu i želim obavljati. Maleni je imao dva mjeseca i sjećam se trenutka kada sam suprugu rekla: “Znaš, ja ću pokrenuti svoj posao i biti sama sebi šef”. Do navečer već sam imala dobavljače, cijene, kalkulacije o isplativosti – priča mi Mia koja je imala veliku podršku supruga koji joj je tada rekao: “Ako itko može, to si ti”.
I bio je u pravu. Kao i svaki partner koji odluči podržati svoju partnericu.
– Sjećam se, čitala sam tada statistike da 90 posto tvrtki propadne u prvoj godini od otvaranja. Iako sam krenula usred lockdowna i korone, odustajanje nije bila opcija – kaže mi hrabra Mia koja je u mladenačkim danima surađivala na snimanju kampanje s obitelji Kardashian.
– Znaš što ja kažem svojim prijateljicama? Želim biti Chanel, a ne Zara. Želim da moji proizvodi traju 20 godina, da se Moel posteljina nasljeđuje kao vintage dar, da je lijepa i nakon stotinu pranja. To želim – kaže mi simpatična Mia, dodajući kako zna da je to puno sporiji put, ali po njoj jedini ispravan.
– Želim stajati iza svog proizvoda i znati da je kvalitetan i zdrav za kožu i naše zdravlje. Želim dugotrajnost, bezvremenost i kvalitetu… Zato se bavim svakim detaljem i želim da su proizvodi besprijekorne kvalitete – kaže Mia.
No, kako si uopće krenula sa svijećama?
– Svake godine za Božić sam izrađivala poklone za obitelj i prijatelje. Nakon keksića i bio kozmetike, na red su stigle i svijeće. Kako sam u to vrijeme živjela u Bruxellesu gdje je svijest o prirodnim materijalima i ekologiji puno veća nego kod nas, počela sam proučavati sastave proizvoda koje koristim. Tada sam primjetila da mirisne svijeće imaju jako puno štetnih spojeva, tako da sam napravila ekološke svijeće od sojinog voska. Svijeće su se svima jako svidjele. Bile su dugotrajne, kvalitetne, mirisne… Kad sam pokretala Moel znala sam da su svijeće proizvod s kojim želim krenuti, ali željela sam da pakiranje bude luksuzno, elegantno, poseban doživljaj – prisjetila se Mia dodajući kako je od početka željala napraviti premium proizvod koji oduševljava ambalažom i detaljima.
I uspjela je. Kada dobijete Moel paketić uistinu se osjećate luksuzno i posebno. Od vrećice, pečata, papira, kutije, proizvoda…
Osim raznih dimenzija svijeća Moel u ponudi ima posteljinu i stolnjake, a u planu je i otvaranje showrooma te širenje ponude.
Za sada prodaja ide preko webshopa i sajmova na kojima Mia često sudjeluje. Bravo Mia, ponosni smo na ljude kao ti.
Evo par slika asortimana…