Izložba L’arte di vivere u Oris Kući arhitekture predstavila je presjek novih trendova s proteklog Salone del mobile u Milanu
Trendovi su prolazni, ali stil je vječan – izreka je koju možemo primijeniti na sva područja, od mode, preko glazbe do uređenja interijera. Funkcionalan, prožet tradicijom i elegancijom, s pažljivo odabranim materijalima i besprijekorne izrade; dizajn koji je više od estetike, koji je način života. Riječ je, naravno, o talijanskom dizajnu, vječnoj inspiraciji kada su stil i elegancija u pitanju.
To nam je pokazala izložba talijanskog dizajna L’arte di vivere održana u Oris Kući arhitekture, posvećena promicanju koncepta umijeća življenja kroz prezentaciju dizajna, umjetnosti, kulture i gastronomije – s talijanskim potpisom.
Iz Milana direktno za Zagreb – zaljubljenici u ovaj bezvremenski dizajn uživo su imali prilike razgledati renomirane talijanske brendove koji su nedavno predstavili svoje radove i na Milanskom tjednu dizajna.
– Made in Italy je oduvijek bio sinonim za kvalitetu, tradicionalnu i ručnu izradu, kreativnost, preciznost, inovativnost, posvećenost detaljima i eleganciju, a te vrijednosti i mi njegujemo prilikom dizajniranja prostora. Stoga smo bili ugodno iznenađeni kad nam se Sitia, cijenjeni talijanski brend obratio sa željom za suradnjom. Naime, iako uspješno poslujemo već godinama, na veću pozornost izazvali smo prošle godine kad smo uspješno realizirali niz projekata u Dubaiju. Upravo su nas tu zamijetili i oni, zbog iskustva i ozbiljnosti koju smo pokazali prilikom dizajniranja hotela, poliklinika i ureda. U želji da vratimo talijanski štih koji realno nema premca kao i kreativnije i funkcionalne interijere, postali smo ponosni partner ovih brendova. Kako bismo obilježili početak suradnje i odali počast talijanskom dizajnu, organizirali smo ovo događanje kako bismo arhitektima, dizajnerima interijera, ali i široj javnosti predstavili ove vrhunske brendove – izjavila je Dubravka Kovačević, operativna direktorica tvrtke DC&T, specijalizirane za dizajn i realizaciju poslovnih prostora te dodala da su upravo ovi brendovi u skladu s njihovom vlastitom filozofijom koja se temelji na ideji da prostor, osim estetski privlačan, treba biti i funkcionalan i prilagođen korisnicima.
Brend namještaja Sitia posve je prilagodljiv kupcu bojom, veličinom i materijalom, a svi materijali i komponente se mogu reciklirati i ne sadržavaju plastiku. Talijanski brend uredskog namještaja Codutti čiji je svaki detalj je ručno izrađen slijedeći tradicionalne smjernice, izazvao je pozornost svojom ergonomijom i funkcionalnošću, ali i eklektičnim izgledom.
Dekorativna rasvjeta Olev osim svjetlosti daje dodanu vrijednost kroz pročišćavanje zraka, apsorpciju zvuka ili imitaciju sunčeve svjetlosti kako bi stvorila istu razinu ugode koju osjećamo u prirodi. Ekološki osvješten i društveno odgovoran brend Matteo Pala čiji je osnivač ujedno i dobitnik Nobelove nagrade za mir predstavio je svoje ručno rađene tepihe pomno odabranih boja i oblika dok je Prodital Leather čija 100% talijanska koža krasi brojne prekrasne komade namještaja, izložio svoje jedinstvene ukrase za zid. Zidove su krasili i apstraktni radovi studija Alina Neculcea.