Iza brenda Fjakka stoji tvrtka s 40 godišnjom tradicijom u razvoju i proizvodnji tekstilne arhitekture i proizvoda za zaštitu od sunca. Bravo za novi korak!
Treba li brendirati fjaku, kao što su Španjolci brendirali Siestu, Danci brendirali i zarazili svijet sa svojim Hyggeom, Šveđani s Lagomom, a japanci Ikigaijem? Ne znam da li je to moguće, ali znam da je predstavljen novi brend namještaja inspiriran fjakom koji pruža sasvim novu dimenziju užitka u ljetnom odmoru.
Iza brenda Fjakka stoji tvrtka Belina s 40 godišnjom tradicijom u razvoju i proizvodnji tekstilne arhitekture i proizvoda za zaštitu od sunca. Brend Fjakku napravili su sa željom da Hrvatskoj i svijetu ponude vanjski namještaj za novu dimenziju uživanja na otvorenom.
Udružili su snage s poznatim domaćim dizajnerima Kristinom Lugonjom i Filipom Havranekom te razvili dizajnersku sjenicu Seclude koja se svojim jedinstvenim dizajnom i izvedbom razlikuje od ostalih ponuđenih na tržištu.
– Inspirirani mediteranskim konceptom fjake – stanja potpune opuštenosti uma i tijela – razvili smo sjenicu Seclude. Namijenjena je prije svega turističkim objektima, ali i pojedincima koji znaju prepoznati vrhunski dizajn, kvalitetu i žele novu dimenziju uživanja na otvorenom – objašnjavaju u Fjakki dodajući kako im je želja da njihovi proizvodi spajaju suvremeni način života s tradicionalnim ritualima i navikama koje su duboko usađene u našem kolektivnom sjećanju.
Zahvaljujući prozračnim sjenilima i ležaju, Seclude omogućuje udobnost i relaksaciju za minimalno dvije osobe. Njezina posebna aluminijska konstrukcija geometrijskog oblika lako će se uklopiti u svaki hotelski ambijent, a bogata paleta boja omogućuje prilagodbu i personalizaciju prema različitim željama i potrebama.
Idealno za moju dream house…