Bruketa&Žinić&Grey osvojili svoj 30. Red Dot. Čestitamo.

Divna vijest za hrvatski dizajn. Agencija Bruketa&Žinić&Grey ovih su dana u Berlinu osvojili dvije prestižne Red Dot nagrade za svoj rad, što je ukupno 29. i 30. Red Dot nagrada za njihov rad.

Agencija Bruketa&Žinić&Grey ove godine osvojila je na Red Dotu dvije nagrade, jednu za projekt Priča koja vrijedi svakog slova i jednu za ambalažu maslinovog ulja Maslinika V. Posebno priznanje osvojio je projekt osmišljen za Marodi – Priča koja vrijedi svakog slova, koji je dobio titulu „Red Dot Best of the Best“ koja se dodjeljuje najboljima među svim Red Dot dobitnicima koji su se istaknuli vrlo visokom kvalitetom dizajna.

MARODI TIM / BRUKETA&ŽINIĆ&GREY

– Inspiracija za projekt proizašla je iz činjenice da je Međimurska popevka 2018. godine uvrštena na UNESCO-ov Reprezentativni popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva, a na njemu će ostati zaštićena sve dokle god se koristi. Kako bi doprinijeli očuvanju popevke, kreirano je limitirano izdanje zbirke od pet knjiga Međimurskih popevki – „Priča koja vrijedi svakog slova“ u kojoj svaka knjiga dolazi s posebnim pakiranjem Marodi abecedne tjestenine za juhu s točnim brojem slova od kojih je sačinjena pjesma – objašnjavaju dizajneri.

– Ambalaža maslinovog ulja Maslinika V priča priču o malom masliniku koji želi proizvesti najčišće ekstra djevičansko maslinovo ulje ručnim branjem i prešanjem maslina istog dana. Kako bi se spriječila oksidacija, brzina je ključna, a ubrane masline moraju biti dovezene u uljaru što je prije moguće.

MASLINIK V / BRUKETA&ŽINIĆ&GREY

Dizajnirana etiketa predstavlja interpretaciju maslinika, s bijelim segmentima kao simbol suhozida koji okružuje maslinik i brončanim segmentom koji simbolizira ulaz. Logo maslinika centralno je smješten na brončanom segmentu, a prikazuje drvo masline s korijenom. Ulje u boci predstavlja esenciju maslinovog drveta zbog čega je i ambalaža dizajnirana s naglaskom na pažnju i trud uložen u očuvanje ulja u najkvalitetnijem obliku – ručnim branjem i prešanjem ubranih maslina istog dana – objašnjavaju dizajneri.

“MASLINIK V” TIM / BRUKETA&ŽINIĆ&GREY

Dodjela nagrada održala se tijekom ovog vikenda u Berlinu, a u kategoriji Red Dot Award: Brands & Communication Design nagrađena je još još jedna hrvatska agencija Fabular Branding.

Zagrebačka agencija Fabular Branding osvojila je nagradu Red Dot Winner za ambalažu za hranu za kućne ljubimce brenda Voli Voli. Evo linka na Voli Voli i na ostale dobitnike ovogodišnjeg Red Dota.

VOLI VOLI / FABULAR BRANDING