Vrijeme je za moj selfish corner

Doslovno jedan kvadrat u stanu odlučila sam pokloniti samoj sebi. Stara fotelja, malo cvijeća i par sitnica iz Jyska i to je to… Idemo u jedan kvadrat moje sreće

Odavno nisam uzela knjigu u ruke i pronašla sat vremena da čitam u miru. Kada u dnevnom boravku uzmem knjigu u ruke, ubrzo mi u glavu doleti neka igračka ili jastuk. Kada legnem u krevet, ubrzo zaspim…

Borko Vukosav

Zato sam si odlučila napraviti jedan mali kutak za čitanje i to u najmirnijem kutku mog stana, u spavaćoj sobi u “rupi” od 120 centimetara između kreveta i ormara.

Borko Vukosav

Budžet za makeover mi je bio iznimno mali, zato sam odlučila iskoristiti staru fotelju koju već godinama imam i u Jysku nabavila par detalja koje će podići prostor, a u čijim promjenama ću se moći veseliti tijekom cijele godine…

Borko Vukosav

Zato sam nabavila puno malih vaza i posudica za cvijeće.

Borko Vukosav

Trenutno sam u njih stavila lukovice zumbula, narcisa i tulipana, a u trenutku kada miris postane intenzivniji i preagresivan za spavaću sobu, onda ću jednostavno staviti nešto drugo, poput ovih divnih grana koje sam pokupila na cesti kada su radnici obrezivali stabla.

Borko Vukosav

Obožavam takve male jednostavne dekoracije i cvijeće u svom prirodnom obliku.

Borko Vukosav

Vjerojatno se svi cvjećari uvijek čude kada im dođe netko kao ja, tko želi najjednostavnije cvijeće, što prirodnije, bez papira i velikih mašni… samo najjednostavnije cvijeće.

Borko Vukosav

U svoj selfish kutak stavila sam par slika na zid i uokvirila neke drage postere koje već dugo imam. Stavila dekicu, par mekanih jastučića, tepih i moja dva favorita iz Jyska za stotinjak kuna.

Borko Vukosav

Ova divna lampa sa žučkastom žaruljom…

Borko Vukosav

…i multifunkcionali noćni stolić koji može poslužiti i kao stolić u dnevnom boravku.

Borko Vukosav

Koliko zapravo čovjeku malo treba da bi se osjećao divno. A sada mi treba još samo malo više vremena za sebe i uživanje u knjizi.

Borko Vukosav

Evo još malo slika Borka Vukosava.


Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom JYSK-om i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.