Vodim vas u jedan lijep, pametan, kreativan, zanimljiv ured koji nije ni skup, ni pretenciozan, a opet tako divan i s karakterom… I to nije sve. I to uistinu nije sve
Danas je jedan od onih dana kada ponovno počinju gužve. Počinje škola, vrtić, jaslice… sve što može početi. Gužve po cestama, kašnjenja, jutarnja nervoza osjeća se u zraku… I zato vam pokazujem nešto lijepo. Jedan ured koji ima neku drugu vrstu energije i koji zapravo uopće ne liči na ured… I to nije sve…
Da, uistinu, I to nije sve, naziv je njihove kreativne agencije koja se početkom lipnja preselila u Fabriku, novu uredsku zgradu na zagrebačkoj Trešnjevci u kojoj je bio bivši Heruc.
Prije par dana stavili su slike svog nedavno dovršenog ureda na Facebook i naravno da je to bio dovoljan razlog da im se javim i zamolim ih za obilazak.
Dolazim u zgradu u koju će se uskoro u prizemlje preseliti i Telegram grupa. Penjem se na kat i oduševljavam zgradom – antracit fasada, epoksi pod, stara cigla, ogromne staklene stijene, visoki crni stropovi, vidljiva rasvjeta, ventilacija… ukratko, hipstersko-industrijski štih.
Volim takve prostore i uopće me ne čudi što su ljudi iz agencije I To nije sve doslovno 10 minuta razmišljali da li da ga iznajme.
– Dugo smo tražili prostor, više od 2 godine i u međuvremenu jako puno toga vidjeli. Prije smo imali divan ured u jednom arhitektonskom studiju i zaista se nismo htjeli seliti u bilo kakav prostor. No, činjenica je bila neumoljiva – taj prostor postao nam je premali. Jednostavno, naša agencija je u 7 godina toliko narasla, da je seljenje bila vrlo izgledna opcija. – ispričao je Alen Kekić, kreativan direktor marketinške agencije I to nije sve.
I jel stvarno radite sve? – pitam. Smijemo se i vodi me u njihov omiljeni kutak – kuhinju.
– Kreativci su ljudi kojima ideje padaju u poticajnim ambijentima. Nekada je to u razgovoru s kolegama, nekada dok kuhaš kavu, nekad dok jedeš kokice na kauču, nakon par koševa, nakon pobjede u stolnom tenisu… Jednostavno, to je posao koji iziskuje da budeš kreativan, domišljat, pametan, opušten, produktivan… i zato nam je trebao takav poticajan prostor koji će stimulirati, a ne sputavati – ispričao je Alen Kekić, koji je dugo godina zapravo maštao o ovako nekom prostoru koji će poticati ljude na što bolje povezivanje, bolju i lakšu komunikaciju.
– Posao je takav da ljudi najčešće rade u timovima po četvero pa je prostor zapravo podijeljen u četiri zone s četiri radna mjesta te 4 “bukse” u kojima se timovi ili pojedinci mogu povući i odrađivati sastanke, dogovore, brainstorminge. U tom centralnom dijelu radni stolovi su postavljeni tako da su dostupni sa svih strana i da svatko svakom može gledati u kompjuter. Dakle, imaš pitanje, trebaš drugo mišljenje, savjet… sve se odvija brzo i lako, dok sjediš na svojoj stolici. Također, ako više ljudi radi na projektu, prostor omogućava da se vrlo lako tim proširi, da se za isti stol s druge strane donese još jedan kompjuter, fotelja, kauč… dakle maksimalna fleksibilnost i štednja vremena – ispričao je Alen Kekić, dodajući kako im je u uređenju i organizaciji prostora pomogao arhitekt Lovro Koružnjak.
Zoning je sljedeći – ulazni prostor s recepcijom i par fotelja za prijem, desno stolni tenis i sanitarije, kuhinja, poviše, sala na sastanke s projektorom i ogromnom staklenom stijenom s pogledom na cijeli ured.
Lijevo male dvoetažne kućice u kojima su dolje mali uredi, a gore sale za brainstorming, a centralni prostor 16 radnih jedinica, fotelje, kaučevi, koš, green corner, ogroman projektor preko cijelog zida… i odvojeno od svih sobe za account menagere koji puno telefoniraju i trebaju mir.
Moja profesionalna deformacija u glavi niže brendove – Zuiver, Jysk, Ikea… ali čekaj odakle su stolovi?
– Stolove smo dizajnirali sami, kao i vješalice, kućice, natpis s lampicama na ulazu… nabraja Kekić.
Mene su osvojili. I to nije sve…