Ovo me baš razveselilo. Hotel Carinzia, mnogim Hrvatima, kao i meni, jedan je od omiljenih ski hotela. Dobra vijest je da se obnovio te izgleda odlično. Zavirite u novi prostor…
Hrvati vole skijanje, a jedna od omiljenih destinacija je austrijski Nassfeld. Tijekom hrvatskog tjedna na skijalištu čuti ćete gotovo isključivo hrvatski jezik, po kafićima hrvatsku muziku, srest ćete pola Zagreba, a u hotelima će vas konobari poslužiti na tečnom hrvatskom…
Ne idem baš stalno u Nassfeld, ali vjerujem da se nije puno toga promijenilo. No, ono što se promijenilo je da se Carinzia preuredila.
Naime, Falkensteiner Hotel & Spa Carinzia je po mnogima najbolji hotel u Nassfeldu sa svojim vjernim obožavateljima koji mu se vraćaju iz godine u godinu.
Ono što će mnoge razveseliti je što se hotel temeljito obnovio i spreman je za nove goste. Redizajnirane su sobe te hotelski restoran i fitness centar. Hotel sada prima goste u 140 sobe, što je smanjenje u odnosu na dosadašnjih 160, a cilj promjene je povećanje udobnosti gostiju.
– Zajednički prostori također su postali privatniji i ugodniji. Ovo značajno poboljšava kvalitetu za naše goste. Restoran je potpuno preuređen, s novim podovima, otvorenim kuhinjskim otocima i privatnim kutcima za sjedenje kako bi se poboljšao kulinarski doživljaj. Predvorje je također potpuno redizajnirano, sa snažnim naglaskom na savršenoj igri drva i svjetla. Materijali su još kvalitetniji, a podignuta je i ukupna razina kvalitete. Drveni podovi, prirodni materijali i mirni kutovi za sjedenje stvaraju ugodnu atmosferu – rekao je kaže Constantin von Deines, generalni direktor klastera hotela Falkensteiner Premium Collection.
Acquapura SPA je osvježen i sada dočekuje goste na 2.400 četvornih metara s grijanim unutarnjim i vanjskim bazenom, bazenom osjetila, vanjskim whirlpoolom i dječjim bazenom.
Finska panoramska sauna, slana parna kupelj, infracrvena kabina i Kneipp staze potaknut će cirkulaciju, a za one koji žele više od planinskih sportova, tu je potpuno preuređen i dobro opremljen fitness centar.
– Naši gosti imaju određena očekivanja. Da bismo ih ispunili, morali smo uložiti u obnovu hotela. Posebice su gosti koji se vraćaju oduševljeni što je objekt preuređen. To već možemo vidjeti po rezervacijama, koje su vrlo obećavajuće – kaže Otmar Michaeler, izvršni direktor FMTG-a.
Nadam se da ćemo uskoro provjeriti kako to sve izgleda uživo, a do tada evo galerije slika…