U splitskom Jokeru Orbico grupa otvorila je FABUspot – parfumeriju u kojoj se možete našminkati, obaviti brzinski tretman lica, manikuru ili se sami naučiti šminkati te saznati kakva vrsta make up-a pristaje vašem licu
Ima jedan san koji mi se često ponavlja. Sanjam da sam zatvorena u parfumeriji i da moram prenoćiti ondje. Divan je to san… zamislite samo koliko parfema, krema, seruma, maskara, ruževa, pudera, rumenila… treba isprobati.
A sada zamislite da ste zatvoreni u FABUspotu, novoj parfumeriji u Splitu koju je nedavno otvorila Orbico grupa u suradnji s kreativnom agencijom Brigada.
Riječ je naime o novom lancu parfumerija koji će polako osvajati Hrvatsku, a iza nje stoji Orbico grupa, najveći uvoznik kozmetike u Hrvatskoj te uglednih brendova Estee Lauder, Le Mer, Bobbi Brown, Jo Malone, MAC…
Obožavamo njihove brendove, a od sada i njihov FABUsport koji je osmišljen kao mjesto gdje dolazite po savjet, brzinski tretman, manikuru, šminkanje, edukaciju, savjetovanje…
– Koncept je baziran na poticanju istraživanja i potrage za novim uzbudljivim beauty proizvodima kroz različite prostorne zone i aktivnosti. Središnji dio dućana namijenjen je aktiviranju kupaca kroz radionice i edukacije o novim proizvodima i tehnikama, dok intimniji poluzatvoreni dio u stražnjem dijelu služi za personalizirane usluge šminkanja i beauty tretmana od strane profesionalaca.
Željeni prostorni doživljaj otkrivanja vlastite ljepote postignut je implementacijom ploha koje olakšavaju isprobavanje i otkrivanje novih proizvoda te personalizaciju i prilagodbu svakom pojedinom kupcu putem digitalne tehnologije skeniranja lica na konfiguratorima raspoređenima po prostoru – objašnjavaju stručnjaci iz Brigade dodajući kako kako su korišteni nesavršeni i teksturama zanimljivi neočekivani prostorni elementi koji se uklapaju u filozofiju FABUspota. Ne moramo biti savršeni da bi bili zadovoljni sa sobom. Ne moramo biti ispeglani, utegnuti, idealni…
– FABUspot suptilno se odmiče od nametnute, ispeglane savršenosti koja se često asocira uz svijet kozmetike, stvarajući opušteniju atmosferu prilikom izbora i kupovine. U stvaranju jedinstvenog koncepta FABUspot parfumerija primijenili smo stečeno iskustvo u projektiranju prodajnih prostora i retail konzaltingu tijekom proteklih 11 godina. Naš posao je upravljanje osjećajem i doživljajem u prostoru – istaknuo je Dominik Cergna iz Brigade.
Evo galerije fotografija (za otvaranje kliknite na sliku ispod)