Prva reakcija kad sam vidjela novu kampanju brenda Lore modne dizajnerice Lorete Gudelj bilo je: gdje ste ovo snimali? Loreta nam je ispričala što sve stoji iza ovih fascinantnih fotografija
Loreta, što je ovo? Gdje je to? Ajmeee, bajka… Pliz pričaj! Zasula sam je pitanjima iste sekunde čim sam vidjela njezinu novu kampanju. Naime, Loreta Gudelj za svoj modni brend Lore je uz pomoć fotografkinje Doris Fatur snimila po mnogima svoju najljepšu kampanju. Za Dblog nam je napisala tekst što se sve skrivalo iza te divne kampanje i otkrila nam zanimljive pojedinosti o ovom fascinantnom mjestu.
Prije Loretinog teksta i objašnjenja, evo par slika dvorca Gutenbuchel s njihove službene Facebook stranice. Ovo je zaista dream place za vjenčanja i proslave.
A sada Loreta i njezina priča. Lore, hvala ti.
Pri završetku kolekcije, znala sam da će biti nemoguće naći lokaciju za kampanju jer sam htjela da bude autentična, pomalo zapuštena s vidljivom patinom vremena.
San bi bio snimiti kampanju u kolumbijskoj Aracataci koja je izvorni prostor Marquezovog romana te je bilo vrlo teško naći vanjsku lokaciju koja bi čak i djelomično odgovarala ideji kolekcije.
Doris i ja često razmjenjujemo ideje i slike zanimljivih mjesta, a kad mi je poslala sliku staklenika dvorca Gutenbuchel u Šoštnju, na koji je slučajno naišla njena prijateljica u Sloveniji, znala sam da je to to.
Snimiti kampanju u drugoj zemlji činilo se nemogućim jer su takvi posjedi najčešće gradsko ili državno vlasništvo, komplicirano ih je organizirati i u Hrvatskoj u kraćem vremenskom periodu te se moraju tražiti potrebne dozvole.
Međutim, odlučila sam pokušati i ispalo je da sam snimanje uspjela organizirati u jedan dan što Slovence čini osim iznimno dragim ljudima i vrlo malo kompliciranima kod realizacije kreativnih ideja.
Mateja Kumer koja se brine za čuvanje dvorca potrudila se da imamo sve potrebno i iskoristimo lokaciju na najbolji način.
Dvorac Gutenbuchel prvi put se spominje kao naselje u srednjem vijeku. Godine 1925. kupuje ga obitelj Woschnagg koja je bila najpoznatiji proizvođač kože u Austro-Ugarskoj monarhiji. Palača sadrži elemente renesansno-baroknog geometrijskog stila te se nalazi u sredini baroknog parka.
Imanje je okruženo poljem i velikim staklenikom. Nakon Drugog svjetskog rata, Woschanggovi rođaci protjerani su iz grada Šoštanja.
Zadnjih godina dvorac je služio za potrebe psihijatrijske bolnice. Danas je dvorac prazan te se dvaput godišnje otvara javnosti u posebnim prilikama.
Drugi problem bio je period snimanja koji je za modele bio vrlo zahtjevan.
Staklenik se nalazi izvan dvorca i, iako smo birali najtopliji zimski dan, djevojkama je bilo vrlo teško snimati vizuale na hladnoći, ali Manuela Mlinar i Martina Heged koje paralelno grade inozemnu karijeru idealno su se uklopile u vizuale kampanje.
Šminku je u vintage stilu osmislila Petra Sever za Illamasquau, a Matej Tonković je kombinirao neovintage frizure s mrežicama koje su vezane u nekoliko varijanti.
To je team s kojim sam radila na više projekata, uvijek se brzo složimo oko završnog proizvoda i vizualno zaokružimo priču.
Loreta Gudelj
A sada kompletna fotogalerija divne i talentirane Doris Fatur.