Namještaj kojeg bi odabrala Barbie

Barbiemanija je u punom jeku. Kina su puna, rekordi se obaraju, prodaja svega što nosi brend Barbie vrlo vjerojatno se približava zlatnim Mattelovim danima. Roza boja opet je “in”, kako u modi, tako i u interijerima. Upravo zato u Kareu smo pronašli namještaj za Real (Barbie) world

Svatko od nas ima svoju Barbie priču. Točno znamo kada smo ju prvi put dobili, od koga, kako je izgledala…

Među nama ima onih koji su ju samo gledali na polici i ljubomorno čuvali, a kao i onih koje su se neprestano s njom igrali, češljali… šivali joj joj odjeću, radili joj namještaj, partije…

KARE

Ja sam u ovoj drugoj skupini. Godinama sam se igrala s Barbie, imala ogromnu kolekciju Barbie i rodbine te za svaku prigodu željela samo jedan poklon – nešto za Barbie. Kuću, krevet, kuhinju, auto, odjeću, cipele…

KARE

I zato me nije iznenadila Barbiemanija, posebice jer se događa u ovom postpandemijsko-inflacijskom trenutku kada nam svima treba bezbrižnost i ružičasti filter. Podsjetnik je to na sretne bezbrižne dane djetinjstva kada nam je trebalo toliko malo da budemo sretni i poticaj da svijet treba gledati dječjim ružičastim naočalama. Podsjetnik je to i da mi žene možemo biti što god poželimo. Umjetnice, znanstvenice, liječnice, političarke, pjevačice, kućanice… Možemo biti emancipirane i neovisne ili potpuno tradicionalne.

KARE

Girl power

Barbie nas podsjeća na to da je ona puno veća fora od Kena i vjerujem da je ta lutka kojoj često zamjeraju da ženama nameće neostvarive ideale, zapravo jako puno napravila u osnaživanju žena. Girl power.

KARE

Zato ju ne volim gledati kao lutku koja nam nameće fizičke ideale, nego lutku koja nas potiče da svijet “obojimo” u ružičasto… Da bude lijep, veseo, zaigran, neopterećen… naš.

A teoretičari boja kažu da nam roza boja u tome može pomoći.

KARE

Btw jel’ znate kada nastala roza boja? Prvi put je nalazimo u slikarstvu… i to tek u 14. stoljeću. Prilično je komplicirana za proizvodnju i zapravo je dugo bila znak društvenog statusa. Budući da je poluton, teže ju je proizvesti nego druge jednostavne boje, zato je bila skuplja i omogućavala je razlikovanje nižih i viših društvenih klasa.

KARE

20. stoljeće je rozoj boji donijelo veliku popularnost. Izum tube s bojom koja se može zatvoriti donio je revoluciju u umjetničku praksu. Ružičasta je tada korištena za predstavljanje krajolika i mrtvih priroda, a obožavali su je Manet, Pissarro, pa čak i Picasso u svojoj ružičastoj fazi. Puno je simbolike iza te roze boje. Btw jeste li primijetili da Picassove Gospođice iz Avignona zapravo imaju rozu kožu?

KARE

Ipak rozu boju najviše je proslavila Barbie, lutka nastala 1959. godine koja je stvorila ružičastu estetiku.

Barbie estetika

A tu estetiku volimo i danas. I zato ako u svoj dom želite unijeti malo Barbie duha, evo 20-ak komada iz Karea koji bi vjerujem u Real worldu odabrala Barbie. Vjerujem da bi joj Kare bio i omiljeni brend jer dopušta zaigranost, bezbrižnost, veselje, glamur…

Roza komoda, rozi krevet, roza fotelja, rozi dvosjed, roza lampa… nezaobilazni su Barbie komadi

KARE

Ispod svake slike je i direktan link na Kare Hrvatska web sa specifikacijama, dimenzijama, cijenom…

STOLAC, KARE HRVATSKA (LINK)
SET 2 TABUREA SA SPREMIŠTEM, KARE HRVATSKA (LINK)
TAbure, KARE HRVATSKA (LINK)
KLUPA, KARE HRVATSKA (LINK)
STOLIĆ, KARE HRVATSKA (LINK)
DVOSJED, KARE HRVATSKA (LINK)
KLUPA, KARE HRVATSKA (LINK)
FOTELJA, KARE HRVATSKA (LINK)
STOLAC, KARE HRVATSKA (LINK)
FOTELJA, KARE HRVATSKA (LINK)
KREVET, KARE HRVATSKA (LINK)
KOMODA, KARE HRVATSKA (LINK)
DVOSJED, KARE HRVATSKA (LINK)
FOTELJA, KARE HRVATSKA (LINK)
PODNA LAMPA, KARE HRVATSKA (LINK)
POSUDA, KARE (LINK)
FOTELJA, KARE (LINK)