Maja Merlić modu ne doživljava trendovski i prolazno, a upravo to se osjeća i u interijerima koje je uređuje. Vodimo vas u novootvoreni Nicolas Concept Store u centru Zagreba
Nedavno sam posjetila jedan stan koji je bio sa sjajnim detaljima. Super kuhinja, super tapete, kupaonice, zanimljivi zidovi… ali kao nečiji board na Pinterestu. Puno zgodnih detalja, ali nigdje međusobne poveznice. Nedostaje kičma koja povezuje interijer i koja pokazuje da je uređenje izraslo iz arhitekture i potreba vlasnika, a ne sa slika s Pinteresta.
Zato me veseli svaki interijer koji je projektiran, funkcionalan, promišljen. Koji nije copy-paste gotovih rješenja i vizuala s društvenih mreža, nego prostor koji je izrastao iz funkcije, namjene, vizualnog identiteta, arhitekture.
I zato mi se jako svidio novi Nicolas Concept Store, arhitektice Maje Merlić. Maja Merlić arhitektica je koja razumije i voli modu. I sama se gotovo desetljeće bavila modom zajedno s kolegicom Andrejom Bistričić u modnom brendu DIORALOP te izlagala na tjednima mode u Londonu i Parizu.
Maja modu i dizajn ne doživljava trendovski i prolazno, a upravo to se osjeća i u interijerima koje je uređuje – od novog Nicolas Concept Storea, do Borboleta trgovina u Medvedgradskoj, Arena centru, Bolu na Braču, Splitu, Sarajevu i Osijeku te scenografije za serijal Moderna vremena.
No, vratimo se u Nicolas. Podsjetimo, sada već davne 2008. kada je osnovan Nicolas Concept Store bio je senzacija. Bilo je to jedno od prvih mjesta gdje ste mogli vidjeti najznačajnije svjetske kreacije praktički direktno s Pariškog tjedna mode, u istom trenutku kao i u drugim svjetskim metropolama.
No, od te 2008. do danas moda se promijenila, svijet se promijenio. Moda se okreće održivosti, promicanju svijesti o očuvanju okoliša, novim oblicima luksuza.
Jednostavnost. Prirodnost. Održivost. Novi je luksuz.
I upravo to osjeća se u novootvorenom Nicolas Concept Storeu u Masarykovoj 13 u Zagrebu. No, ono što čini ovaj prostor zaista posebnim je njegova predanost i dosljednost održivosti i tihom luksuzu.
Prostorom dominiraju postojeće, 90-godišnje grede koje mu daju karakter, kao i posebno izdizajnirani štenderi za odjeću napravljeni od sirove tkanine te nerafinirane kože. Detalji poput ZteK naked steel stolova od sirovog, neobrađenog metala dodatno naglašavaju održivu filozofiju koja leži u srcu Nicolas Concept Storea.
Upotpunjena je i ponuda Nicolasa sa lifestyle komadima koji potiču na brigu o sebi te o prostoru u kojem boravimo. To su male stvari koje u našu svakodnevicu unose ljepotu i posebnost.
U suradnji s Selecteddom napravljen je izbor knjiga, časopisa, losiona za tijelo, šalica, aparata za kavu, svijećnjaka, dekoracija… koje nam mogu uljepšati dan i koji nas uče da malo zastanemo i uživamo u trenutku.
Svijeće i parfemi najznačajnijih parfumskih niche kuća, koje su od osnutka Nicolasa uvijek bili dio ponude, sada se u pomno odabranoj selekciji kreativnog direktora Top trgovine, Boruta Mihalića.
Probranost. Pročišćenost. Jednostavnost. Održivost… bravo cure.
Uživajte u fotografijama Igora Ilića.