Metoda je napravila plesni editorial na temu dodira…
Mladi hrvatski brend namještaja Metoda ovih dana predstavio je vizualnu kampanju The Touch (Dodir).
– Tema Dodira ističe taktilni doživljaj namještaja koji se odvija nesvjesno, a snažno utječe na kvalitetu našeg života. Ovo je pogotovo važno kada je riječ o namještaju od masivnog drveta, poput slavonskog hrasta kojeg koristi Metoda. Osjetilo dodira dolazi prvo, prije vida i govora. Margaret Atwood u romanu Slijepi ubojica govori kako je jezik dodira prvi i posljednji jezik te uvijek govori istinu – ispričala je Tatjana Bartaković, kreativna direktorica kampanje iz Oda Communications, objasnivši kako je riječ o istraživanju Metodine filozofije Racionalno/Iracionalno kroz interakciju Dodira čovjeka i namještaja, odnosno ekspresije naših unutrašnjih doživljaja, intimnog svijeta i zaigranosti ljudske prirode.
Kada je namještaj izrađen od kvalitetnih sirovina, dobro dizajniran i proizvoden, dugo ostaje u našim životima, onda ga vežemo uz njega jer nosi memoriju mnogih naših doživljaja i uspomena… S tom idejom nastao je editorijal kojeg potpisuje Franjo Matković, a u glavnoj ulozi našla se plesačica Filipa Ledić.
Kampanja The Touch predstavlja šest primjeraka namještaja iz kolekcije Metode – stolicu Joi (Regular Company), stolicu Patrona (Grupa), stolicu Transom (Simon Morasi Piperčić), stolicu Dimensia (Mladen Orešić), stolicu Woody Alien & stol Tavolta (Numen/ForUse) te komodu Potka (Neisako).