Zahuktavamo se. U ponedjeljak je započeo IMM Cologne, najveći sajam namještaja u Njemačkoj, jedan od najvažnijih u Europi. Danas počinje i Maison et Objet u Parisu. Pročešljali smo atrakcije i izabrali najbolje…
Prošli su me trnci u nedjelju popodne kada sam na Facebooku vidjela fotku Filipa Gordona Franka sa svojim gotovim štandom na IMM-u u Kölnu. Arhitektica Sanja Knezović mu odmah piše: bravo držimo fige!!! :) A njezin suprug Tomislav Knezović, direktor Prostorije, na to piše: A sad lijepo kad si gotov idi pomozi Prostoriji! ;)
U tom trenutku srce mi je bilo onako, baš puno. Svi koji me poznaju, znaju da sam baš jako zaljubljena u hrvatski dizajn i da zaista mislim da je to jedan od ogromnih potencijala koje imamo. U posljednjih par godina to i dokazujemo.
Hrvatski dizajn počeo se pojavljivati sve više po hotelima, restoranima, kafićima, domovima i još važnije, prelazi granice Hrvatske.
Izlagati na velikim svjetskim sajmovima velika je stvar, pogotovo jer je tržište toliko ogromno, zasićeno, moćno, da te pojede za doručak ako nisi na nivou.
Evo malog previewa kako to izgleda na Imm-u.
Boffi, B&B Italia, Cassina, Living Divani, Poliform, Vitra, Knoll, Artek, Cappelini, Moooi, Muuto… Svi, ali baš svi su tu.
Zato sam jako ponosna da su uz njih, ali još važnije i sasvim ravnopravni, i brendovi iz naše regije. Prostoria, Artisan, Gazda, Mitja, Zanat, Dizz Concept, Filip Gordon Frank… Zaista nas ima i to na top lokacijama. U halama 11, 2, 3, koje su dizajnerski orijentirane i najinteresantnije.
Kako bi vam pripremila što bolji pregled noviteta i raznih zanimljivosti u Kolnu, zamolila sam Ivu Šilović iz Prostorije, da mi malo pomogne.
Iva i ja danima smo bile na hot-lineu i od ponedjeljka mi je prepričavala sve što je vidjela…
– Kako je ovogodišnja svojevrsna tema Pure Textile, tako je jako puno tvrtki predstavljalo nove tkanine, boje, kombinacije. Puno je divnih tepiha predstavljeno, moj favorit su novi Danskinini tepisi koje je dizajnirala Hella Jongerius. Od naših susjeda u hali 3.2. kao i uvijek zanimljiv je bio Thonet, Muuto, Norman Copenhagen, Nanimarqiuna, Casalis, E 15, &tradition, Zeitraum… U dvojci je već tradicionalno bila najzanimljiviija Vitra koja je ove godine uzela ogroman paviljon na dva kata, tako da uopće nisi znao gdje prestaje njihov paviljon. Čvrste granice te paviljoni-kuće i dalje su zaštitni znak hale broj 11 gdje na ogromnim kvadraturama nastupaju najveći igrači. Od svih štandova, možda mi je najatraktivniji bio onaj od Living Divanija – ispričala mi Iva Šilović, objašnjavjući kako se i Köln kao i Milano, sve više seli prema gradu, tako da postaju sve zanimljivije i neke manje izložbe, lokacije u kojima se odvijaju partiji, predstavljanja, eventi za ljude s pozivnicama.
Osim odjela za mlade dizajnere Pure Talents, IMM je po uzoru na mnoge druge sajmove prije par godina pokrenuo i event Das Haus u kojem je Todd Bracher, poznati newyorški dizajner interijera, uredio jedan paviljon kao kuću. Njegova ideja je preispitivanje postojećih pravila stanovanja. Njegova kuća budućnosti zato nema zidove, niti sve klasične elemente na koje smo navikli…
Zanimljivo.
No, za kraj, evo što se meni, kopajući po katalozima, press materijalima, stranim medijima, nekako najviše svidjelo… Neke stvari nisu prezentirane po prvi put u Kolnu, nego su nedavno bile prezentirane u Londonu i Milanu, neke su za Koeln malo pofriškane, a neke su ekskluzivno predstavljene. Evo mojih 70+ najzanimljivijih…
I za kraj evo i filmić…
Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom Prostoriom i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.