Divno je kada se arhitektura i vizualni identitet međusobno dopunjuju. Idemo u Zonar. Arhitekturu potpisuje Studio UP, a vizualni identitet Bruketa&Žinić&Grey
Nitko se više ne sjeća kako je izgledao hotel Panorama, ali svi jako dobro znaju kako izgleda Zonar, novi Maistrin hotel na zagrebačkoj Trešnjevci koji je u svega par mjeseci postao apsolutno ‘in’. Partiji, eventi, bazen, cuga u baru… društvene mreže pune su fotografija Zonara…
Fascinantno je kako je nekadašnji tmuran i prilično bezličan hotel postao mjesto s toliko života, veselja, vibrantnosti, urbanosti i cool detalja.
No, tako je kada se u investiciju uključe vrhunski stručnjaci. Naime, arhitekti Lea Pelivan i Toma Plejić iz Studia Up ponovno su dokazali da znaju raditi zabavne, vesele, funky hotele… koji vrlo brzo postanu detonatori promjene. Mikrolokacije, grada, hotelske scene…
Sjetimo se samo splitskog hostela Golly + Bossi, zadarskog Foruma, rovinjskog obiteljskog hotela Amarin.
No, danas nećemo pričati o arhitektima i arhitekturi, nego vam pokazati vizualni identitet hotela kojega je dizajnirala agencija Bruketa&Žinić&Grey koja se nadovezala upravo na tu sjajnu arhitekturu.
– Vizualni identitet inspiriran je životom u pokretu kao konceptom brenda, a upravo zato i sam logotip se pokreće i mijenja kroz četiri iteracije. Logotip je postavljen okomito evocirajući neboder i činjenicu da se radi o najvišem hotelu u Zagrebu. Dodatni grafički element u identitetu su strelice preuzete iz arhitektonskog rješenja vanjske bočne fasade hotela, dok art direkcija fotografija koristi tehniku motion blur koja naglašava kretanje.
Uz crnu i bijelu, identitet koristi i gradijent plave i ružičaste boje preuzet od Maistrinog City Vibes brenda koji se odnosi na gradske hotele. Boje se referiraju na one zalaska sunca u gradovima. Tipografija Typonine Sans Pro preuzeta je od krovnog brenda Maistra – objašnjavaju u agenciji Bruketa&Žinić&Grey.
– Ime Cherry Pop bara inspirirano je činjenicom da se nalazi na vrhu hotela, u zagrebačkom kvartu Trešnjevka. S obzirom na to da je bar kraj bazena i otvoren samo u toplijim danima, logotip karakterizira ljetna boja i zaigrana ilustracija. Skin2Skin bar nalazi se u lobbyju hotela pa logotip naglašava spuštanje iz visine u prizemlje, a Take out store Official Salmon Deli, umjesto uobičajene kalorične hrane za van, donosi osvježenje na zagrebačku scenu take out hrane s jelima na bazi ribe – objasnili su dizajneri.
Uživajte u fotogaleriji sa slikama vizualnog identiteta i hotela…