Stan ili ured, a što kada je sve to u jednom? Evo pogledajte kako sam ga ja uredila uz par vintage detalja od moje bake i s budžetom od cca 2000 kuna u JYSK-u
Nekada je simbol uspjeha bio ured u staklenoj zgradi s panoramskim liftovima i prozorima koji se ne daju otvoriti. Veliki open spaceovi i užurbani, uglavnom nezadovoljni ljudi koji kroz hladno, sterilno, korporativno uređenje suptilno shvaćaju da su brojke.
Biti busy više nije “in”.
Mnoge tvrtke shvatile su da taj pristup ne stvara zadovoljne i uspješne zaposlenike, a pogotovo ne ljude i da to dugoročno nema smisla. Mnogi su zato biznis četvrti zamijenili uredima koji podsjećaju na stanove, a mnogi su išli i korak dalje i napravili svoj ured u stanu. Ima i jako puno onih koji su svoj posao preselili u svoje stanove, domove u kojima žive i zapravo su se gotovo svi preporodili.
Imati svoj ured u stanu ili u prostoru koji podsjeća na home office, danas je veliki trend. Svi se nekako hvale što u pauzi mogu skuhati neki zdravi ručak, nešto normalno pojesti, ne živjeti na dostavama i sendvičima, a da ne pričam o psihologiji prostora koja utječe na raspoloženje, produktivnost, kreativnost, sreću…
Ja sam jedna od tih sretnica. I moj ured nije u nekoj korporativnoj zgradi, nego u stanu u kojem sam nekada živjela koji je malo prilagođen mojim trenutnim potrebama.
Ovih dana malo sam ga preuredila. Dobila sam od JYSK-a vaučer i odriješene ruke. Evo što sam uzela i kako to otprilike izgleda.
Divan bijeli stol s ladicom, stolac na kotačiće koji izgleda puno više kao blagovaonski, nego radni stolac i puno nekih slatkih detalja koji me inspiriraju, motiviraju, opuštaju, pokazuju vrijeme, datum…
Sve neke ružne, manje atraktivne stvari poput računa, faktura, papira, spremljene su u kutije, a na policama su stvari koje su ujedno i dekorativne i koje me podsjećaju da treba uvijek uživati u tome što radiš i u nekim svojim malim stvarima koji te čine sretnim.
Da ne duljim, pogledajte što se sve može uz par vintage detalja od moje bake i s budžetom od cca 2000 kuna u JYSK-u.
Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom JYSK-om i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.