Manuela Šola i Nikola Žinić roditelji su male Tije i vlasnici svojih uspješnih agencija Komunikacijski laboratorij i Bruketa & Žinić & Grey. Shvatili su da je robica za djecu previše rodno obilježena… Odlučili su to promijeniti i napravili jedan posve drugačiji dućan Ne.Ne.Ne.
Sjećate li se terrible two faze kada je na svako vaše pitanje dijete odgovaralo s “ne”? A u istoj toj fazi vi ste stalno trčali za njim i govorili: “ne” i “pazi”.
Manuela Šola, komunikacijska stručnjakinja i vlasnica agencije Komunikacijski laboratorij i Nikola Žinić, dizajner i jedan od osnivača agencije Bruketa & Žinić & Grey, upravo prolaze kroz tu fazu sa svojom malom Tijom i kada su razmišljali koje ime dati svojem zajedničkom projektu, novom dućanu s odjećom za djecu, odgovor se sam od sebe nametnuo…
– Tek kad smo postali roditelji, shvatili smo da je to jedan poseban svijet o kojem ništa ne znaš ako nisi u njemu. Otvara se gomila nekih novih stvari, a jedna od tih je i odjeća i odjevanje djeteta. Naime, mi jako pazimo na materijale i htjeli smo da nam Tija nosi sve od čistog organskog pamuka, a opet da nije u majicama na princeze i superjunake koji potiču rodnu podjelu.
I tako sam, tražeći stvari za nju, naišla na gomilu divnih brendova kojih nema u Hrvatskoj, a koji imaju divnu, kvalitetnu, praktičnu, odjeću od organskog pamuka koja je malo drugačija… I onda nam je palo na pamet, da odjeću uvezemo sami – ispričala je Manuela Šola.
I nije im trebalo puno da izrealiziraju tu ideju koju su na brzinu bacili na papir.
U tri mjeseca su pronašli dobavljače, dogovorili sve uvjete, naručili kolekcije za proljeće, a odmah paralelno i za jesen/zimu, pronašli prostor, uredili ga, opremili i evo ovih dana i otvorili na lokaciji Deželićeva 8.
– Podjelili smo se i ovo je zapravo naša relaksacija, svojevrsni hobi koji nas opušta od naših pravih poslova u agencijama. Uređenje smo prepustili Brigadi i napravili su zaista sjajan posao u vrlo kratkom roku. Htjeli smo jednostavno, a opet ugodno mjesto s karakterom. Imali smo i sreće… Pogledajte ovaj strop – govori Nikola Žinić.
I zaista, fenomenalno. Bačvasti strop od starih cigli na metalnim nosačima…
– Ovaj prostor je imao galeriju i kada smo ušli u njega, rekli smo, ajmo maknut tu galeriju i sve porušit da vidimo što se skriva iza tog spuštenog stropa. Kada smo vidjeli, odmah smo se svi zaljubili i zapravo je strop dao poseban karakter prostoru, kao i drvo koje smo postavili nasred prostora – priča Manuela Šola.
Divan multifunkcionalan detalj. Drvo koje daje živost, prirodnost, a opet i centralno mjesto za igranje, crtanje dok roditelji kupuju.
Pogledajte još malo dućan i slobodno progooglajte brendove i njihove zanimljive priče. Moj favorit je Ilado s ovim predivnim lančićem s malom zvečkom za trudnice koje umiruje dijete u trbuhu, ali i nakon rođenja…
Ali i brend Nununu čija odjeća specifično miriše i do šest puta nakon pranja.
Uživajte u slikama divne Sanje Bistričić.