Plinije je rekao da je u svakoj bočici parfema sadržan cijeli svijet. Upravo ta rečenica u novootvorenoj parfumeriji TOP, nasuprot zagrebačke katedrale, poprima novi smisao.
Borut Mihalić institucija je kada su u pitanju parfemi. Parfemi su najnosiviji oblik inteligencije, kaže. No, uistinu njegova filozofija je da su parfemi kao osobne iskaznice i da oni opisuju duh osobe koja ih nosi. Borutov talent je “uloviti” taj duh i pomoći vam pronaći parfem koji u potpunosti odgovara vašoj osobnosti. Zato je njegova parfumerija TOP uistinu top.
A dobra vijest je da se nedavno otvorila na novoj lokaciji, na adresi Kaptol 4, preko puta zagrebačke katedrale.
– Ideja poslovnog prostora u kaptolskoj kuriji iz 1627. osobno mi je bila na početku potpuno nestvarna. Lokacija me je vrlo brzo osvojila. Rijetko kada lokacija u centru grada daje veliku privatnost, kao ova. Ispred nas vreva koja pokreće Dolac, a iza naših vrata spokoj i mir koji fokusira klijenticu/klijenta na naše proizvode. Moja želja bila je da se „genus loci“ očuva što je više moguće uz suvremeno unutrašnje uređenje prostora, koje ima naklon prema prošlosti i dugoj povijesti te kurije. Također želio sam da prostor bude donekle asketski suzdržan, prostor u kojem će jedinstveni proizvodi sami pričati priču, ako je želite “čuti”, naravno” – kaže vlasnik TOP parfumerije, Borut Mihalić.
Uređenje TOP parfumerije na Kaptolu potpisuje zagrebački arhitektonski studio BIRO, a ideja je bila kreiranje svojevrsnog ‘kabineta čuda’, enigmatičkog mjesta za otkrivanje niche brendova.
– Osnovni elementi uređenja svode se na dva jaka akcenta. Prvi, kontinuirani slijed parapetnog formata objedinjuje skladišni prostor, zidnu oblogu, mjesto odmora te istak u svrhu elementa blagajne. Drugi akcent, izložbena polica lagane konstrukcije podređuju se geometriji pripadajuće niše koketirajući svojom formom sa zatečenim detaljima. Izlaganje i testiranje asortimana fokusirano je na četiri navedene police čineći ih okosnicom zbivanja i druženja. Aspekt odabira materijala i tonaliteta bazira se na prirodnim, suptilnim smjernicama poput drvene ovojnice, toniranja zidne plohe betonskim premazom, terrazzo podnog opločenja ili pak detalja ispuna od vunenog tepiha stavljajući sav naglasak i pažnju na metalne police zlatnoga tona sa stalnim postavom pripadajućeg asortimana – objasnili su arhitekti Saša Košuta, Mario Kralj, Dora Lončarić i Mario Peko iz Studija Biro.
Final touch interijeru dale su dvije instalacije modne dizajnerice Nataše Mihaljčišin – kukičani ornamenti na blagajni te pletena pregrada između javnog i privatnog prostora trgovine.