Vodim vas u jedan novi showroom namještaja u Zagrebu koji ima misiju dizajnerske stvari učiniti dostupnim širem krugu ljudi. I zato imaju jednu drugačiju Outofbox ideju. Idemo u Cankarevu ulicu
Oni žele kreirati jedinstvene i bezvremenske proizvode i čvrsto vjeruju da dobar dizajn pripada svima. Zato misle da dobar dizajn ne mora biti preskup i da razlika između jeftinog i skupog ne smije biti u dizajnu. Zbog svega toga odlučili su napraviti pomak i prvi u Hrvatskoj krenuli u malo drugačiju priču i stvorili nešto što se zove editor brend. Upoznajte Outofbox.
Dolazim u showroom u Cankarevoj ulici i odmah se zaljubljujem. Visoki stropovi, bijeli zidovi, velike staklene stijene, divan namještaj, a unutra ugodno, toplo, jednostavno, a opet zanimljivo, s karakterom…
Kao u nekom divnom stanu s predivnim namještajem i detaljima, a ne u showroomu.
Gledam namještaj i prepoznajem neke komade od Gazzde i Mitje, ali jednako tako i jako puno toga prvi put vidim…
Upitnici su mi iznad glave i to nekako primjećuje vlasnik Feđa Džankić koji mi priča filozofiju brenda i ciljeve…
– Outofbox je novi dizajn brand za uređenje interijera. Cilj nam je kreirati jedinstvene i bezvremenske proizvode koji će našu svakodnevicu učiniti ljepšom, jer vjerujemo da dobar dizajn pripada svima.
Na tom putu želimo pronaći odgovore na potrebe modernog življenja i pomoći pojedincu da kroz naše proizvode pronađe vlastiti identitet, a ne generičke proizvode koji se prodaju u velikim robnim kućama za namještaj.
I zato je naš cilj postati jedinstvena multibrand trgovina u Zagrebu, u kojoj ćete pronaći proizvode koje su ekskluzivno za Outofbox kreirali vodeći hrvatski i europski dizajneri i proizvođači. Direktnim povezivanjem vas, naših vjernih kupaca, i njih, nedostupno smo učinili dostupnim, to je naš cilj – priča mi Feđa Džankić, veliki zaljubljenik u dizajn i čovjek koji je bio dio tima kada se pokretao Artisan. Bosanskohercegovački brend kojeg volimo i koji izvozi 99 posto svojih stvari na strana tržišta diljem svijeta.
– Naš cilj je stvoriti mjesto gdje će normalni ljudi poput svih nas doći kupiti namještaj i sitnice za dom, a da pritom nemaju osjećaj da pola grada ili svijeta ima istu sofu kao i oni. Ovo je zapravo dućan za one koji su prerasli “Ikeu” i sada ipak žele nešto jedinstvenije, kvalitetnije i dugoročnije. Nešto kao što je vani Hem ili za skandinavski standard Muuto, Menu… – kaže Feđa, objašnjavajući da to znači apsolutnu orijentiranost prema krajnjem kupcu kroz povezivanje vodećih proizvođača i dizajnera uz maksimalnu kontrolu maloprodajne cijene.
– Mi smo prvi editor brand na ovim prostorima koji koristi i želi koristiti najbolje hrvatske i regionalne proizvođače i surađuje sa vodećim hrvatskim, regionalnim i europskim dizajnerima u razvoju i plasmanu proizvoda dodane vrijednosti po konkurentnim cijenama. Za sada smo surađivali s mladom talentiranom dizajnericom Miom Bogovac, s iskusnim njemačkim dizajnerom Michaelom Schneiderom i s Nevenom i Sanjom Kovačić iz Redesigna koji su za nas napravili nekoliko kolekcija, osmislili i vizualni identitet i uredili showroom – ispričao je Feđa.
Ali surađivali su i s Udrugom Kamensko koja im šiva jastuke, zatim s Etnomotivom koji je izradio tkanine, s Regeneracijom koja im radi tepihe…
– Surađujemo sa svima koji su kvalitetni, dobri i imaju realne cijene. Za sada imamo u ponudi nekoliko vrsta stolica, stolova, coffee-tableova, ogledala, polica, klupa, jastuka… pod svojim brendom OutofBox, a ekskluzivni smo distributeri za Gazzdu i Mitju, naše prijateljske brendove iz regije koji se uklapaju u našu filozofiju. Dakle, moderan namještaj, light masiv, vesela svježa komunikacija, dobra cijena… – priča Feđa.
Zaista divna priča koju treba podržati.
Za početak, evo mog favorita kojeg bi voljela vidjeti kod sebe doma…
Uživajte u divnim fotografijama Sanje Bistričić.