Veselo, uzbudljivo, radosno – unesimo joie de vivre i zabavu u dom. Poručuje Kare u svojoj novoj kampanji Dom čuda
Kare je prošlog vikenda u svojoj središnjici u Munchenu predstavio novu kampanju i novitete za 2024. i poručuje ono što nam je svima trebalo – radost. Radost življenja. Radost dijeljenja. Radost svakog dana… Očaranost i veselje umjesto uznemirenosti oko svega na što ne možemo utjecati.
– Ne možemo promijeniti svijet ili ekonomsku situaciju, ali možemo prenijeti joie de vivre i
zabavu. Naša brend kampanja budi želju da se u vlastiti dom pozove vedrina i životna radost, bio to ekscentrični ukrasni predmet ili elegantna retro fotelja – kaže Peter Schönhofen, izvršni direktor tvrtke KARE, poručujući da su zato ovogodišnju kampanju nazvali Dom čuda i pokazali kako namještaj, boje, luckasvost pozitivno utječu na raspoloženje i vedrinu.
Kampanja je zato u jarkim bojama, veselih motiva, zabavna, ekscentrična… poigravajući se s motivima iz cirkusa, likovima, pozama, stereotipima.
No, ono što najviše veseli je da unosi radost i pokazuje kako nas jedan komad namještaja može potaknuti na veselje, zabavu… i uistinu pretvoriti naš životni prostor u dom čuda.
No, osim duhovite i zabavne kampanje Kare je predstavio novitete i to u posebno dizajniranom magazinu Trends 2024.
Stavljam vam link na magazin, a potom i nekoliko mojih favorita.