Nunc, Luminis, Woak, Prostoria, Artisan, Metoda, Fjakka, Terazza… samo su neki od brendova koje ćete moći razgledati, a neke od njih i premijerno upoznati u Hrvatskoj
Kažu da je ponavljanje majka znanja… Znam, možda sam već dosadna s najavom jubilarnog 10. Zagreb Design Weeka i ostalih komplementarnih sajmova: Art Zagreb (paviljon 7), Ambienta (paviljoni 8A i 9), Hotel&Gastroteh (paviljon 11D) i Arhibau (paviljoni 10A i 11), ali ipak evo još par korisnih informacija.
Jedan od highlighta sajma (barem meni osobno) bit će promocija dvadesetak pomno odabranih izlagača dizajnerskog namještaja iz Jugoistočne Europe koji će u paviljonu 8 Zagrebačkog velesajma predstaviti najnovije trendove u domeni dizajnerskog namještaja.
Osim već poznatih imena domaćeg dizajnerski orijentiranog namještaja Prostoria, Milla & Milli, Metoda, Nunc, na platformi Zagreb Design Weeka premijerno će se predstaviti i tri nova hrvatska design brenda Terrazza, Fjakka by Belina i Conture.
Među dvadesetak pažljivo probranih izlagača pronaći će se i nekoliko stranih brendova dizajnerskog namještaja koji će na jubilarnom izdanju Zagreb Design Weeka imati hrvatske premijere — Volumen, Woak, Garda, Mobello, Rinocca uz već afirmirane dizajnerske brendove poput Artisana, Tokia, Evolute, Bokarta, BoConcepta, Luminisa, Iverpana, Bluetaga, Luminisa, Filipa Gordona Franka, Tabushija i Good Placea.
Deseti Zagreb Design Week predstavlja izložbu finalista ZGDW nagrade izložbom u paviljonu 7, dok su proglašenje pobjednika i dodjela nagrada organizirani na dan otvorenja u 20.30h. Posjetitelji će moći vidjeti i izložbu suvremenog bugarskog dizajna, radove studenata čak devet fakulteta i škola i ZGDW market na kojem će sami dizajneri prodavati svoje proizvode.
Srijeda je posvećena modi i počinje projekcijom dokumentarnog filma o Dries van Notenu, nastavlja se panelom o uličnoj modi koji organizira Ali Mirza Mulabegović i završava ZGDW modnom revijom koja osim hrvatskih dizajnera predstavlja i Ljubljana Fashion Week.
Dokumentarni film o Romanu Artioliju i razgovor s režiserom Thomasom Perathonerom, planiran je za četvrtak, a u petak poslijepodne razgovarat će se o umjetnoj inteligenciji o dizajnu. Sanja Rotter će održati predavanje o kultnom brendu Sebastian, koji je 1980-ih osmislila Ljuba Gamulin.
Za sva događanja vrijedi jedna ulaznica i jedinstveno radno vrijeme. Od 27.9. do 1.10. paviljoni su otvoreni od 11 do 20 sati, a vanjska događanja traju do ponoći. Ulaz na otvorenje je slobodan, a ulaznice za preostale dane se prodaju isključivo na ulazu (7€ dnevna, 15€ dnevna obiteljska, 25€ festivalska, 4€ umirovljenička, 4€ grupna, a za djecu do 10 godina ulaz je besplatan).