Dizajneri iz Studija Tumpić/Prenc ušli su u uži izbor jednog od najprestižnijih natjecanja u struci, D&AD, koje predstavlja svjetsko mjerilo izvrsnosti u dizajnu i oglašavanju. Bravo ekipa
Među čak 12.243 prijavljena rada iz 77 zemalja svijeta, tek 1.261 njih ušlo je u uži izbor za cijenjenu nagradu D&AD Pencil. Među njima je rovinjski dizajnerski Studio Tumpić/Prenc koji je nominiran za kategoriju Packaging design u konkurenciji s brendovima poput Coca-Cole, Nikea, KFC-a, Aston Martina i Adidasa.
Dizajn boce maslinovog ulja Istriana (za proizvođača E Pluribus Unum) oduševio je više od 300 članova žirija, a ambalaža prikazuje fragmente starih amfora koje su se tradicionalno koristile u rimsko doba za skladištenje i transport maslinovog ulja.
Narančasti ton terakote korišten na pakiranju sadrži postotak prave istarske zemlje iz maslinika koja je temelj za najukusnija svjetska ulja.
– Položena u kutiju, boca predstavlja srce autentičnog oblika amfore iz Istre, čime se naglašava veza između prošlosti i sadašnjosti – objasnili su dizajneri iz studija Tumpić/Prenc koji su na ovom projektu surađivali s talijanskim tvrtkama Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.
– Festival još od 1962. godine podiže standard kreativne industrije te nagrađuje najbolje kreativne umove iz cijeloga svijeta. Žiriju kojega čine lideri kreativnog sektora, trebalo je čak četiri dana kako bi odabrali radove dostojne prestižne nagrade D&AD Pencil, a najbolji u 41 kategoriji bit će nagrađeni u sklopu D&AD Festivala koji će se održati 24. i 25. svibnja u Londonu – objasnili su dizajneri.
Ekipa, sretno!