Brending i dizajn mirisa za dom DNNA potpisuje agencija Bruketa&Žinić&Grey
Bravo Donna Vekić i Bruketa&Žinić&Grey. Mirisi DNNA ponovno osvajaju svjetske dizajnerske nagrade. Nakon osvojenog 2. mjesta u luksuznoj kategoriji najvećeg svjetskog natjecanja u dizajnu ambalaže Dieline, zatim nagrada Red Dot i IdejaX, DNNA ambalaža nagrađena je i na međunarodnom natjecanju Hiiibrand.
Hiiibrand Awards međunarodno je natjecanje fokusirano na brend dizajn u kategoriji vizualnih identiteta, logotipa i ambalaže, a dodjeljuje se od 2010. godine. Konkurencija je bila jaka, a ambalaža mirisa DNNA jedini je profesionalni nagrađeni rad iz Hrvatske i regije među 1363 prijavljena projekta iz više od 40 zemalja svijeta.
No, vratimo se malo na DNNA.
Ako ste možda propustili ovu informaciju, DNNA je kolekcija mirisa za interijere koje je prije godinu dana pokrenula naša poznata tenisačica Donna Vekić. Donna je okupila tim vrhunskih stručnjaka koji su joj pomogli kreirati uistinu divan i poseban proizvod.
Brend i ambalažu potpisuju Bruketa&Žinić&Grey, a oni kažu da brend reflektira Donninu osobnost i inspirativnu priču njezinog puta do uspjeha.
– Pravi uspjeh ne dolazi preko noći, već su trud, znoj i suze integralni dio ove priče. Ne postoji ili-ili, postoji samo dualnost koja pokazuje one lijepe i manje lijepe trenutke i izvlači sve strane naše osobnosti. Tako je pozicioniran i ovaj brend – dvije strane istog novčića, usponi i padovi koji čine svaku priču o uspjehu. Dualnost kao središte brenda prikazana je i kroz dizajn ambalaže. Čelična kugla koja služi kao čep za gašenje svijeće simbol je tenisa i snage, dok fragilna staklena posuda predstavlja nježnost – objašnjavaju Bruketa&Žinić&Grey.
Ne samo da je ambalaža posebna, nego je i staklena posudica pravo malo umjetničko djelo.
Svaka je posuda jedinstvena i ručno izrađena od Murano stakla najviše kvalitete, puhana, grijana i hlađena te personalizirana potpisom poznatog Murano majstora Stefana Mattiella.
No, i miris je priča za sebe. Proizvodi sadrže formule mirisa osmišljene u poznatom parfemskom centru Grasse u Francuskoj, a dizajnirao ih je parfumer Arnaud Fourré.
Svaki od 5 mirisa sastoji se od kontrastnih i karakternih nota koje savršeno upotpunjuju jedna drugu. Za sada su arome Mango&Vanilla, Champagne&Strawberry, Amber&CBD, Wild mint&Mimosa i Bergaomt&Patchouli, odnosno mirisi za koje je Donna emocionalno vezana i koji je podsjećaju na tenis, izazove, trud, pobjedu…
DNNA se prodaje preko službenog weba te diljem svijeta na mnogim top mjestima od New Yorka do Monte Carla, a kod nas ga možete pronaći u butiku LeiLou Zagreb, te shopovima hotela Esplanade u Zagrebu, Ikador i Ambasador u Opatiji, Grand Park Hotel u Rovinju, Hotel Bellevue i Alhambri u Malom Lošinju.