Kažu da za uspjeh treba malo ludosti i puno hrabrosti. Danas vas vodim u Tunaholic, obiteljski biznis dizajnerice Vesne Janko Finderle i njezina supruga
Samo jako hrabri i entuzijastični ljudi odlučili su usred pandemije pokrenuti projekt u ugostiteljstvu. Jedna od takvih je obitelj Finderle. Oni su u srcu Poreča, u blizini Eufrazijeve bazilike, usred najneizvjesnije turističke sezone i pandemije otvorili fish bar Tunaholic.
Tunaholic je puno više od street food bara s ribljim specijalitetima, a to su prepoznali i gosti, a i mediji koji su prošle godine puno pisali o tom malom ribljem street foood koji je pravo osvježenje u turističkoj ponudi Poreča, ali i općenito primorskih mjesta na Jadranu.
Tunaholic je ovih dana dobio i svog brata – franšizni restoran u Rovinju u Ulici Zdebnac 11.
O tom malom velikom street food restoranu popričali smo s njegovom suosnivačicom dizajnericom Vesnom Janko Finderle, partnericom u studiju Home&Co (čije ste projekte mogli vidjeti na Dblogu).
– Obiteljski smo već 29 godina u ribarstvu i godinama smo razmišljali kako spojiti to naše iskustvo i ljubav prema moru te stvoriti nešto istarsko, autohtono, domaće, s pomakom… Željeli smo turistima približiti našu morsku hranu, ali na neki suvremeniji, neposredniji, craft način… i tako je nekako nastala naša obiteljska avantura nazvana Tunaholic – prisjeća se Vesna Janko Finderle.
Tunaholic fish bar je uistinu u vrlo kratkom vremenu iskočio u gastro ponudi Jadrana, zasipan pohvalama gastro stručnjaka i medija koji su prepoznali uloženo znanje, inovativnost, ljubav, kvalitetu namirnica… no, kao i uvijek priča o Tunaholicu je zapravo priča o brojnim detaljima koji čine razliku.
– Tunaholic nije običan fish bar, Tunaholic je priča osmišljena do najsitnijih detalja, precizno brandiran – od namirnica, pripreme jela, naziva jela, ambalaže do dizajna objekta – kaže Vesna, objašnjavajući kako je esencija Tunaholica – more, riba i dobri ljudi.
– Glavna ideja u pronalasku objekta za Tunaholic priču bila je vizija objekta koji se spaja s ulicom. Prostor koji će biti manjih dimenzija, malo sjedećih i malo stajaćih mjesta, služeći konceptu street food opcije, brze ribe za vani. Objekt Tunaholic je male kvadrature, tek 20-ak kvadrata, ali ima puno otvora što je nama jako važno. Dominantan dio Tunaholic objekta svakako je kuhinja, koja je napravljena u stilu kuhanje ispred gostiju. Što se samog dizajna tiče vizualna vodilja bila je postići hipsterski stil uz naznaku skandinavskog štiha. Prevladavaju svijetli tonovi, bijela keramika, jasen drvo, izbjeljeni hrast. Stolarske ruke bile su vrijedne u izradi namještaja, dok se oprema nabavljala od jeftinijih Ikea opcija, pa sve do dizajnerskih stolica koje se nalaze u unutrašnjosti bara.
Velika pažnja posvećena je ambalaži, tako da su uz craft personaliziranu ambalažu, ubačene i bijele čaše, crne slamke i salvete… pozornost je usmjerena najsitnijim detaljima – kaže Vesna, smijući se kako je pri uređenju, njezin suprug imao sreće jer je uštedio na dizajnericama.
Da barem ima više ovakvih uspješnih mikro poduzetničkih priča. Bravo ljudi.
Uživajte u slikama Ane Knežević.