Kava. Kozmetika. Dizajn. Upoznajte Geshu

Mirela Ilenić godinama se bavi kozmetikom i održava radionice i edukacije o prirodnoj kozmetici. Upoznajte njezinu kozmetiku napravljenu od specialty kave

Postoje ljudi s kojima se mjesecima dogovaram za kavu. Ili ja ne mogu, ili oni, ili nam je netko od klinaca bolestan… i tako nekako znaju proći mjeseci od prvog dogovora za kavu. Slično je i s Mirelom Ilenić koja je ovih dana lansirala proizvod napravljen baš od kave.

Naime, Mirela se prvenstveno bavi formuliranjem kozmetičkih proizvoda. Vrsni je edukator i poznavatelj prirodne kozmetike te clean beauty proizvoda, tako da bi naša kava imala mnogo zanimljivih zajedničkih tema.

MARIJA LAĆA

Mirela mi je u jednom od naših razgovora natuknula da radi nešto posebno – liniju kozmetičkih proizvoda napravljenu baš od specialty kave.

MARIJA LAĆA

– O kavi slušam već pune 4 godine. Prije je za mene kava bila samo napitak koji piju ljudi na sastancima i moja mama svako jutro. Kada sam zahvaljujući Marku Brajkoviću i Oliveru Oljici iz tvrtke Lively Roastersa otkrila svijet specijalitetnih kava, koliko je kvaliteta i način prženja važan, te koliko loših sastojaka ima u nepravilno obrađenoj, prženoj kavi, zapitala sam se što se još u njoj krije. Htjela sam saznati koje se molekule osim kofeina skrivaju u zrnu kave i kako ih najbolje iskoristiti… Krenula sam istraživati kojim načinom mogu dobiti maksimalnu aktivnost kave uz visoki sadržaj polifenola, odnosno antioksidansa. Zanimljivo je bilo proučavati kako koncentracija kofeina varira od načina do načina i kako se različite aromatične molekule ovog predivnog voća mogu pravilnim načinom i pripremom intenzivirati – otkriva Mirela Ilenić koja je ispirirana utjecajem kave došla do zanimljivih formula od kojih je kreirala kozmetičke proizvode Gesha.

MARIJA LAĆA

Linija je dobila ime Gesha, upravo po cijenjenoj sorti kave koja se koristi za ovu kozmetiku, a za sada kolekciju čine micelarna otopina za čišćenje lica, maska/piling 2u1, krema za lice, krema za oko očiju i serum.

MARIJA LAĆA

Nas je naravno oduševio i dizajn kojeg potpisuje mladi dizaner Mate Vukčević kojega je izgled zrna i biljke inspiririrao za ambalažu.