Divno je biti mali djelić nečijih novih početaka. Upoznajte brend Sorinele
Zove me Maja Danica Pečanić i kaže mi: Boba, bi li stilizirala ambijent za fotografiranje novog brenda dekoracija za dom? Kada je Maja Danica u pitanju, odmah pristajem – jednostavno obožavam raditi s tom curom… a onda tek kasnije pitam što ćemo raditi, gdje, kada, za koga…?
I tek kasnije zapravo saznajem da ćemo Maja Danica i ja sudjelovati u nečem jako zanimljivom – stvaranju rebrendinga zajedno s curama i dečkima iz brend agencije Fabular i to za dvije sestre iz Rovinja.
Naime, sestre Sonja i Marinela Benčić, svestrane su poduzetnice koje stoje iza branda dekoracija za dom Sorinele. Uvijek vedre i nasmiješene sestre za sebe kažu kako su kreativne direktorice, ali i obrtnice koje se sjajno nadopunjuju i koje ne mogu sakriti ponos što nastavljaju dugogodišnju tradiciju obiteljskog posla.
– U posao smo ušle zahvaljujući našem ocu, od koga smo naslijedile ljubav prema onome što radimo. Tata je radio ključeve i graviranje, a svoju je radnju otvorio 1991. Mi smo cijeli život odrastale s time, a kasnije smo preuzele, proširile i unaprijedile posao. U međuvremenu smo otkrile beskrajne mogućnosti koje pruža akril i time smo otvorile potpuno jednu neočekivanu dimenziju u stvaranju dekoracija za dom. Danas akril doživljava veliki revival u svijetu i sve češće ga koriste brojni poznati dizajneri – kažu sestre.
Brand Sorinele do sada je bio poznat kao Glam Avenue, a kako bi snažnije nastupio na tržištu i postao još privlačniji modernim potrošačima upravo je prošao kroz višemjesečni proces rebrandinga. Rebranding je rezultirao novim imenom Sorinele, sloganom i vizualnim identitetom kojeg potpisuje specijalizirana branding agencija Fabular.
– Novo ime je inspirirano našim imenima (Sonja i Marinela), ali je i kovanica talijanskih riječi sorelle što znači sestre te sole i sorriso, odnosno sunce i osmijeh. Imenom nam je bilo jako važno dočarati pozitivni i vedri osjećaj kakav daje interijer bogat lijepim detaljima. Naša nova filozofija branda inspirirana je upravo detaljima jer vjerujemo da su oni ti koji se urezuju u pamćenje i daju značenje. Kod ljudi je to osmijeh, pokret, poneka riječ koji odaju njihovo pravo stajalište u konverzaciji, a u prostoru su upravo detalji ti koji daju dušu prostoru, oplemenjuju ga i oživljavaju. Zato i je novi slogan Eye for details – kažu sestre.
U sklopu rebrandinga na tržište je izašla i nova elegantna kolekcija s tri linije proizvoda Sorinele Simplicity, Sorinele Glamour i Sorinele Joy.
– Nova kolekcija je izraz naše ljubavi prema lijepim, ugodnim i detaljima bogatim životnim prostorima. Inspiraciju tražimo svuda oko nas, u našim vlastitim životima, interijerima koje posjećujemo, na putovanjima i u razgovoru s klijentima. Oduvijek imamo oko za detalje, raduju nas lijepi predmeti i proces njihovog stvaranja nam budi maštu. – kažu Sonja i Marinela.
Novu Sorinele kolekciju istražite putem web stranice, a kako predmeti iz kolekcije izgledaju u prostoru, pogledajte što smo Maja Danica Pečanić, Jelena Mezga i ja jednog kišnog dana fotkale u divnom stanu u centru Zagreba…