Grohe je postao prvi proizvođač kupaonske i kuhinjske opreme čiji je proizvodni proces oslobođen ugljika. No, njihova strategija Grohe goes zero ide dalje…
Nakon Rusije, Portugala, Skandinavije, Turske, Bliskog istoka i Sjeverne Afrike GROHE kamion stigao je i u Ljubljanu na Sajam Dom gdje je posjetiteljima, trgovcima i instalaterima omogućio neposredni doživljaj najnovijih inovacija kuhinjske i kupaonske opreme.
Vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme pokrenuo je kampanju GROHE Truck Tour kako bi diljem svijeta predstavili svoje proizvode. Osim što posjetitelji mogu neposredno doživjeti najsuvremeniju tehnologiju, kao što su primjerice GROHE Sensia Arena WC, GROHE SmartControl 3D tuširanje, GROHE Blue ili Grohe red kuhinjske mješalice, imaju priliku dobiti i praktične savjete stručnjaka o svim proizvodima, kao i učinkovitoj potrošnji vode koju omogućavaju GROHE proizvodi.
Osim praktičnog iskustva, posjetitelji mogu uživati i u zabavnim aktivnostima, a s obzirom da je GROHE tvrtka s naglašenim društveno odgovornim poslovanjem i ovom je prilikom su nastojali podići svijest potrošača o negativnom utjecaju plastike na okoliš.
Naime, ispred izložbenog kamiona postavljena su velika GROHE slova od žice u koja posjetitelji mogu ubaciti iskorištenu plastičnu bocu i u zamjenu dobiju GROHE bocu i na taj način sudjeluju u smanjenju korištenja plastike.
Btw i ja sam na sajmu u Frankfurtu osvojila GROHE termosicu i ta divno dizajnirana bočica potakla me je da promijenim navike te da prestanem kupovati plastične bočice vode. O takvim malim pomacima koje možemo sami napraviti, pričat ćemo vam uskoro detaljnije.
Održivost je ključni element GROHE-ovog poslovanja i korporativne strategije, što se očituje u tome da je u sklopu globalne inicijative GROHE goes zero već ove, 2020. godine, postao prvi proizvođač kupaonske i kuhinjske opreme čiji je proizvodni proces oslobođen ugljika. Doprinos tome je i ova inicijativa redukcije korištenja plastičnih boca jer PLASTIC IS NOT FANTASTIC! Bravo Grohe.