Lesnina je sinoć proslavila 70 godina svog postojanja. Evo kako nam je bilo na njihovoj tajnoj rođendanskoj večeri koju je pripremila Filipa Sorko
Mjesto okupljanja Green Gold. Iz minute u minutu pristižu dragi ljudi – novinari, urednici, fotografi, stilisti, influenceri, arhitekti… Večernji, Jutarnji, 24 sata, Gloria, RTL, Dblog… svi su tu i smijemo se nagađajući gdje će nas Lesnina odvesti na tajnu večeru.
Ispred nas je autobus sa zatamljenim crnim staklima, no Dora, PR-ica za Lesninu, uz smijeh nas razuvjerava – ne, nećemo se nigdje voziti, nego smo blizu tajne lokacije, par sto metara hoda.
I dolazimo – u Katran. Već na ulazu primjećujemo da su nam pripremili divno iskustvo. Hladni industrijski prostor pretvoren je u bajkovit ambijent.
Lampice, svjećice, cvijeće, girlande i stotine zanimljivih detalja koji su stvorili divnu atmosferu.
– Ovog puta zaista nije bilo teško dekorirati prostor. Sve što vidite je iz Lesnine, od stolova, stolica, do posuđa i asesoara. Što se tiče dekoriranja, ovo je bio vrlo jednostavan i zabavan zadatak, ali izazov je kuhati za sve vas u improviziranoj kuhinji – ispričala je Filipa Sorko, autorica Tajnih večera, koja se odmah bacila na posao…
Koktel dobrodošlice, slani tartufi s kozjim sirom, krem juha s prženim rižinim rezancima i hrskavom pancetom, juneći obrazi na kremi od cvjetače i šlag na kraju – dekonstruirana Pavlova.
Mirisi, boje, okusi, ambijent – sve je bilo divno i lijep način kako da se umjesto standardne presice proslavi zaista respektabilna okrugla brojka.
Naime, 70 godina uistinu nije malo i treba im čestitati na dugovječnosti i dugotrajnosti. No, koja priča stoji iza njih? Kakva je njihova povijest?
Lesnina je utemeljena nakon drugog svjetskog rata, točnije 1949. godine pod imenom LES, a 1956. godine preimenovana je u Lesnina. U sedamdesetim i osamdesetim godinama prošlog stoljeća izrasla je u prepoznatljivu robnu marku koja je, svojim trgovinama, bila prisutna u praktično svakom većem gradu bivše države. Godine 1991. kreće nova era Lesnine s drugačijim pristupom tržištu i kupcima, a 2002. godine Lesnina ponovno ulazi na naše tržište otvorivši trgovine u Osijeku i Zagrebu. Od 2010. godine Lesnina je dio velikog austrijskog koncern XXXLutz koji je jedan od najvećih distributera namještaja u Europi i svijetu.
Planova za budućnost imaju jako puno, a “off the record” – ovo je tek početak njihovog slavlja. Tijekom ove godine organizirat će niz akcija i popusta u svojim centrima, a povodom rođendana bit će i akcija do 70 posto. Jedva čekamo.