Brigada je u Velikoj Gorici pokazala kako i dućan za boje i lakove te dekorativne premaze za podove i zidove može izgledati jako privlačno i dizajnerski. Idemo u Fagus…
Navikli smo da kafići, restorani, showroomi izgledaju dobro, a jako nas veseli što se taj trend širi i na mjesta gdje se to manje očekuje – u trgovinu s bojama i lakovima.
Naime, upravo danas vam pokazujem jedan takav primjer. Riječ je o trgovini Fagus koju je uredila zagrebačka nagrađivana agencija Brigada i to kao showroom po principu: pronađi – usporedi – osjeti – testiraj – odaberi.
– Ovo nije klasičan izložbeni prostor. Naime, u showroomu Fagus možete pronaći željeni uzorak, a zatim ga uzeti u ruke te taktilno i vizualno doživjeti i usporediti s nekim drugim uzorkom. Upravo je zato glavna dizajnerska karakteristika prostora dominantni dugački zid na kojem se nalazi većina uzoraka, koji su podijeljeni po kategorijama i namjeni – objašnjavaju arhitekti, dodajući kako prostor u središnjoj zoni na velikom izvlačnom stolu dopušta slobodno istraživanje različitih kombinacija materijala i premaza, eksperimentiranje, stručne prezentacije ili proučavanje kataloga.
Kružnom prostornom organizacijom i smještanjem proizvoda uz zidove postignut je otvoren
prostor s jasno definiranim zonama, a showroom je izrađen isključivo od proizvoda iz Fagusove vlastite ponude.
– U projektiranju smo koristili samo materijale tretirane premazima koji se nalaze u ponudi tvrtke. Tako kupci mogu odmah doživjeti neke od premaza na različitim materijalima.
Slično je i u ostatku prostora koji obuhvaća galeriju s prostorom za okupljanje i prezentacije koji može poslužiti i kao mjesto za alternativni rad te kuhinja s blagovaonicom – objašnjavaju stručnjaci iz Brigade.
Evo još malo fotografija Marka Mihaljevića.
A evo i još nekoliko projekata koje je izradila Brigada: ReversingLab, Croatia je Hrvatska, Biberon.