Znate za Aloft? Relativno nov američki lanac dizajnerskih hotela orijentiran mladim, uspješnim, tehnološki jako zahtjevnim gostima kojima su klasični hoteli dosadni i jednolični. E oni, su prepoznali hrvatsku tvrtku Prostoria. Ponosni smo.
Hotelska industrija neprestano traži nova rješenja i posvuda na svijetu natječe se kako privući goste. Neki imaju iznimne lokacije, neki imaju ogromnu tradiciju, neki vrhunsku reputaciju, neki ime, dizajn, neki poznatog arhitekta koji je napravio pravu arhitektonsko-dizajnersku atrakciju, a neki sve to i još hrpu inovacija s kojima se žele probiti do novih generacija.
Do millennialsa, takozvane generacije Y, mladih rođenih 1990-ih. Ljudi koji sada imaju oko 20-30 godina, dinamični su, često putuju, konstantno su na nekim gadgetima, društvenim mrežama i kojima su klasični hoteli urnebesno dosadni.
Milllennialsi neće zato odsjesti ni u Sheratonu, ni Westinu, ni Marriottu, ni Ritz-Carltonu… pa čak ni u nekom hotelu iz lanca Design Hotels koji je recimo mojoj generaciji iznimno zanimljiv.
Nove generacije ipak traže nešto novo i zato je ogromna hotelska grupacija Starwood hotels kojoj odnedavno pripadaju svi ti spomenuti poznati lanci pokrenula nekoliko novih lanaca hotela koji su smišljeni za mlade, dinamične ljude, poput lanca W hotel i Alofta.
Aloft je lanac hotela u kojem check in možete napraviti sa svog iWatcha, s mobitelom otvarate vrata, umjesto ključem ili karticom, a room service obavlja mali robot naziva Botlr kojeg su oni patentirali te koji na vaš poziv dolazi u sobu i nosi vam piće, večeru ili čiste ručnike.
Naravno, tu je još hrpa drugih stvari s kojima se Aloft hotel želi približiti novim generacijama, a između ostalog i suvremeni dizajn i vrlo ikonički, veseli, raznobojni komadi namještaja.
– Ovo je prvi u nizu Aloft hotela u Australiji i nalazi se u Perthu. Zadatak je bio stvoriti vizualno privlačan, funkcionalan hotel koji ima svoj karakter i u kojem će se mladi osjećati odlično. Zato smo uz puno sive i drva koristili i neke jake kontraste te detalje u žutoj, crvenoj, plavoj boji – objasnila je Lisa Reeves iz australskog dizajnerskog studija Design Theory koji je uređivao interijer.
Inače, australski Design Therapy je jedan divan arhitektonsko-dizajnerski studio s vrlo zanimljivim radovima koje ću vam uskoro i pokazati, a kažu da su za ovu priliku ciljano birali namještaj, posebice fotelje s karakterom.
Uz ikoničku UP fotelju Geatana Pescea za B&B Italiju i Tropicalia fotelju Patricije Urquiole za Moroso, u lobiju novootvorenog Aloft hotela u Perthu naići ćete i na Prostorijine Oblique fotelje koju je dizajnirao zagrebački studio Numen te njihove stoliće iz također Prostorijine kolekcije Polygon.
Btw, hrvatski namještaj se sve češće viđa u luksuznim hotelima diljem svijeta i to uz bok svjetski poznatim ikonama dizajna, a o nekim takvim primjerima već smo i pisali na Dblogu.
Hotel inače ima 224 sobe, ogromnu krovnu terasu s bazenom, veliki spa i fitness centar, nekoliko kafića i restorana s raznim internacionalnim kuhinjama.
Evo još malo fotografija Diona Robesona…
Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom Prostoriom i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.