Ovo bi mogao postati najslikaniji teren za košarku na svijetu. Sasvim je jasno zašto. Pogledajte ga i saznajte o čemu se radi…
Ovo se zove dobar marketing. Fotografije ovog košarkaškog terena u Parizu upravo obilaze svijet. Već na prvi pogled, jasno vam je zašto i sasvim je logično da umjetnička intervencija između dviju zgrada u ulici Rue Duperré, u 9. arondismanu, postaje svjetski hit o kojem pišu svjetski mediji, blogovi, vlogovi, Instagram profili…
Transformaciju jednog neuglednog kvartovskog igrališta još prije osam godina pokrenuo je Stephane Ashpool i njegov pariški modni brend Pigalle, uz pomoć Nikea kreativne agencije Ill Studio, koja je već surađivala s modnim i sportskim brendovima poput Louis Vuittona, Chanela i Adidasa.
Savršen nativ, zar ne? I to zapravo već gotovo osam godina zaredom. Naime, Pigalle, Ill Studio i Nike, svakih par godina obnove košarkaško igralište s nekom novom kreacijom i uvijek iznova oduševe svijet.
Ove godine igralište je “obučeno” u boje 90-ih koje podsjećaju na slavno doba američke košarkaške povijesti.
Naravno, sve to je u skladu s bojama i dizajnom njihove nove zajedničke linije sportske odjeće.
Zašto se nitko u Hrvatskoj ne sjeti napraviti nešto takvo. Rado bi da fotke jedne slične suradnje i primjerice Cedevite i Borova i košarkaškog igrališta u Vukovaru obiđu svijet… i da klinci uživaju na najveselijem igralištu.
Btw, ovako je izgledala renovacija 2014. godine, inspirirana slikom Sportaši rusko-ukrajinskog suprematista Kazimira Malevicha.