U Frankopanskoj se otvorio Heraldi for Women. Multibrend butik kojega je uređivao Marko Murtić i u kojem možete kupiti Jil Sander torbu, Paul Smith košulju, Joseph sako i legendarne Church’s-ice. Išli smo provjeriti kako izgleda.
Nedavno se jedna inozemna blogerica u istom outfitu, s istom frizurom i šminkom, u istoj pozi poslikala u 15-ak različitih garderoba. Razlike su bile zapanjujuće. Na nekima je izgledala umorna, debela, stara, kao da nikad u životu nije vidjela teretanu, a u nekima je bila mlada, svježa, zgodna curka s lijepo definiranim rukama. Znamo svi. U nekim garderobama izgledamo umorno i grozno, a u nekim nam sve dobro stoji.
No, nije samo stvar u dobrom svjetlu i ogledalu koje stanjuje. Barem meni. Jako volim kada su garderobe velike, prostrane. Kada imam dovoljno mjesta za odlaganje stvari. Kad imam neku stolicu, debeli fini tepih na koji mi je gušt stati. Volim kada imaju pomična ogledala tako da se mogu vidjeti sa svih strana i, možda najvažnije od svega, volim tišinu.
I zato da mene pitate koja garderoba je najbolja u gradu vjerojatno bih rekla Heraldi for Women u Frankopanskoj. U njoj se čovjek osjeća baš dobro, onako kako bi se trebao osjećati u luksuznom dućanu.
No, to zapravo i ne čudi. Uređivao ju je arhitekt Marko Murtić koji je i sam dugi niz godina imao dućan s luksuznim namještajem i koji i danas ima brend Stuff za dizajnerski namještaj. Murtiću, naravno, ovo nije prvi interijer butika kojega je napravio, a cilj mu je kaže bio napraviti reprezentativan, a opet ugodan prostor u kojem se čovjek osjeća dobro. I zato prostrana, velika, luksuznu, utišana garderoba. Uđeš i imaš osjećaj kao da je vrijeme stalo.
– Zadatak je bio prilično izazovan. Od neuglednog podrumskog prostora trebalo je napraviti luksuzni dućan s brendiranom odjećom za žene. Mi smo radili apsolutno sve, od projektiranja i prilično velikih građevinskih radova do dizajna namještaja koji je customiziran za Heraldi – ispričao je Marko Murtić, objašnjavajući da je veliki izazov bilo riješiti problem s visinom prostora. Manu su ovdje pretvorili u prednost, jasno je čim se spustite stepenicama i uđete u prostor od stotinjak kvadrata te vidite atraktivan strop s bijelim gredama te rasvjetom koju vješto skriva.
– Luksuzni butici traže visinu, a mi smo ovdje imali zadanu situaciju koja nije bila nipošto idealna, no s ogledalima, kvalitetnom tehničkom rasvjetom i dobrim odabirom materijala uspjeli smo dobiti reprezentativan izložbeni prostor kojeg ovi brendovi zaslužuju – priča Murtić.
Jil Sander, Jil Sander Navy, Paul Smith, Joseph, Rochas, Herno, Church’s, Proenza Schouler… No, zapravo priča tu tek počinje. Kod dućana nije dosta odabrati brendove, staviti štendere i police, puno je tu razloga zašto su neki dućani ugodni, a drugi tek samo prostori u kojima se kupuje.
Prostor je zoniran u dvije cjeline. Izložbena cjelina, koja je okružena ogledalima i u uz koju su štenderi s metalnim okvirima na kojima visi odjeća te cjelina za probavanje odjeće i obuće. Izložbeni dio zato je svijetao, s puno ogledala, a u centralnom dijelu je multifunkcinalna komoda za majice, nakit, asesoare… koja ujedno služi i kao izložbeni plato. Fini tekstili, ogledala, metalne police, stakleni stalci za cipele, metalni štenderi s utorima između vješalica sa savršenim razmakom koji omogućava finu prezentaciju odjeće… sve to dodatno daje dojam preglednosti i funkcionalnosti, što zapravo odlično korespondira s ponudom butika s luksuznom, kvalitetnom, elegantnom, ali ipak vrlo nosivom odjećom za poslovnu, ženu, koja bira eleganciju, a ne konfekciju.
Drugi dio, onaj za isprobavanje odjeće, estetski ne odudara od prvog, dapače, oba su pomno dizajnirana te se uklapaju u filozofiju Heraldija.
A ako niste znali, to je vjerojatno jedini butik u Hrvatskoj koji ima kreiran parfem posebno za sebe. Taj miris dizajnirao je tvorac specifičnog mirisa kojeg imaju Abercrombie & Fitch dućani i po kojem su poznati.
– Mi smo preko 20 godina u biznisu i stalno težimo inovacijama. Osim svog parfema imamo i svoju glazbu, odnosno Heraldi radio koju za nas kreira DJ Eddy Ramich, a imamo i svog osobnog krojača koji je na raspolaganju našim kupcima za bilo kakve prepravke, ali i mjerenje Canali odjela za koje krojač uzima mjere na 250 mjesta na tijelu. Kod nas možete naručiti i Ingram košulje koje se rade po mjeri i iz Italije stižu s vašim imenom i prezimenom ušivenim na etiketi – objasnili su iz Heraldija kojima je ovaj dućan u Frankopanskoj prvi butik za žene.
I tko je kompliciraniji? Muškarci ili žene, pitam prodavačice. Smiju se, kažu ipak žene.
Žene će se i pet puta vratiti probati jednu haljinu u dućan i još neće biti sigurna, a muškarci će, kažu, u jednoj posjeti kupiti dvoje para hlača, sako, nekoliko košulja i sve to samo da ne bi trebali opet dolaziti.
Poznato zar ne? A sada kako je to sve vidio Borko Vukosav.
Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s partnerom Heraldi i po najvišim uredničkim standardima Telegram Media Grupe.